Przesiadka z BMW e36 na e30 pomoc w wyborze

18 Maj 2013, 10:39

Witam!
Krótko, zwięźle i na temat:
-Miałem 4 lata e36 1.6, obecnie samochod rozbity nie z mojej winy, naprawiac nie warto.
-Poszukuje e30 2.5, moze byc sedan, coupe tez nie pogardze
-Skromny budzet max 6,5tys zl + 5 tys po wakacjach na renowacje.

Warunek to 2.5 pod maska. Wytypowalem kilka samochodow:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Póki co oglądałem ten bo mam blisko:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jestem prawie zdecydowany na zakup, wuja mechanik mowi, że jest OK, blacharsko do spasowania blotnik bo byl malowany lampy tez nie od kompletu bo jedna ma ten usmiech ale sprzedawca dodaje lampy rozne gratis. Przyspiesza ze az leb urywa.Gosc raczej uczciwy i nie bajeruje.Widac bylo ze samochod wiecej stal niz jezdzil i boje sie ze to moze negatywnie wplynac na cala mechanike?

Doradzcie prosze czy szukac dalej i zainteresowac sie ktoryms z tyzej wyszczegolnionych
Ostatnio edytowany przez rowermtb 18 Maj 2013, 17:54, edytowano w sumie 2 razy
rowermtb
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 07 08 1986
Auto: e36
Silnik: m40b16

18 Maj 2013, 22:22

rowermtb napisał(a):-Skromny budzet max 6,5tys zl + 5 tys po wakacjach na renowacje.


Ale chwileczkę bo czegoś nie rozumiem... Szukasz samochodu do latania bokiem czy klasyka??? Bo "5 tysięcy na renowację" brzmi dość dziwnie, a aukcje są raczej z takimi do latania. A jeśli klasyka to na bank interesuję Cię samochód po swapie??? Napisz na czym Ci dokładnie zależy to coś Ci doradzimy... I którego 2.5 szukasz??? Zakładam że raczej interesuje Cię m20b25 bo było seryjnie w e30... Ale nie wiem. Może chodzi konkretniej o moc???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

18 Maj 2013, 22:55

Zle sie wyrazilem z tym 5 tys na renowacje. Miałem raczej na myśli odświeżenie leciwego samochodu. Jestem realista, samochód 20-paro letni nie jest idealny, zawsze bedzie mniej lub wiecej do zrobienia.
Absolutnie latanie bokiem mnie nie rajcuje. Samochod ma byc mozliwie najbardziej zblizony do oryginalu dlatego zalezy mi na m20, nie chce m50. Jak oceniasz maszyne, ktora juz ogladalem?
Przyznam, ze troche czas mnie nagli, drazni mnie gdy nie widze bmw patrzac przez okno;D
rowermtb
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 07 08 1986
Auto: e36
Silnik: m40b16

18 Maj 2013, 23:08

rowermtb napisał(a):Zle sie wyrazilem z tym 5 tys na renowacje. Miałem raczej na myśli odświeżenie leciwego samochodu. Jestem realista, samochód 20-paro letni nie jest idealny, zawsze bedzie mniej lub wiecej do zrobienia.
Absolutnie latanie bokiem mnie nie rajcuje. Samochod ma byc mozliwie najbardziej zblizony do oryginalu dlatego zalezy mi na m20, nie chce m50. Jak oceniasz maszyne, ktora juz ogladalem?
Przyznam, ze troche czas mnie nagli, drazni mnie gdy nie widze bmw patrzac przez okno;D


Hahahahahah rozumiem Cię ;). Już oglądam... No ok. Wiesz trudno coś powiedzieć przez neta ale jeśli mechanik ją oglądał i mówi że super to raczej super :). Według mnie aukcja wygląda uczciwie, samochód też. A masz może jego VIN lub właściciel może Ci go szybko podać??? Nawet jeśli VIN się zgadza to zawsze trzeba sprawdzić czy właściciel Nam podał prawdziwy, a nie wymyślił sobie na podstawie aktualnego wyposażenia ;). A jak jazda próbna :)???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

18 Maj 2013, 23:27

Vermin napisał(a):A jak jazda próbna :)???

Zupelnie inne odczucia niz podczas jazdy e36 1.6. Auto bardziej twarde i sztywne, trzeba ostrożniej operować gazem szczegolnie na zakretach. Ale gdy zlapal jakies 4 tys obrotow to urzekl mnie ten dzwiek, wrazenia z jazdy nie do opisania. Powoli rozumiem co ludzie widza w tym modelu. Jutro mam jeszcze w planach obejrzec inna e30. Jezeli nie przypadnie mi do gustu to wracam po ta i sie jeszcze potarguje ;)
rowermtb
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 07 08 1986
Auto: e36
Silnik: m40b16

18 Maj 2013, 23:33

rowermtb napisał(a):Zupelnie inne odczucia niz podczas jazdy e36 1.6. Auto bardziej twarde i sztywne, trzeba ostrożniej operować gazem szczegolnie na zakretach. Ale gdy zlapal jakies 4 tys obrotow to urzekl mnie ten dzwiek, wrazenia z jazdy nie do opisania. Powoli rozumiem co ludzie widza w tym modelu. Jutro mam jeszcze w planach obejrzec inna e30. Jezeli nie przypadnie mi do gustu to wracam po ta i sie jeszcze potarguje ;)


To to ja wiem :D. Pytałem czy coś Cię zaniepokoiło :)...

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

19 Maj 2013, 23:37

Jeżeli tam jest instalacja na śrubkę to odpuść albo licz się z jej wymianą na sekwencję. Instalacja lpg 2 generacji w BMW to porażka. Dopiero byś poczuł moc jakbyś wywalił zwężkę z dolotu. :) Pewnie max 150 koni ma na tym dziadostwie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW