Przetarte nadkole - naprawa we wlasnym zakresie.

13 Sty 2010, 19:43

Witam serdecznie. Po zapakowaniu zakupów do samochodu zauważyłem, że jakiś łeb mi przetarł nadkole w samochodzie. Jest kilka dłużysz rys, dość głębokie. W jaki sposób mogę to zamaskować, we własnym zakresie? Zależy mi na czasie, samochód jest ojca. Nie chce widzieć jego reakcji kiedy to odkryje. Próbowałem to zamaskować pastą polerską - k2. Efekt niestety mizerny. Na razie zamaskowałem to błotem, pyłem i wodą - w ogóle nie widać. Problem w tym,że wystarczy wjechać na myjkę i wszystko wyskoczy. Chciałem kupić "cudowną" kredkę do lakieru, ale podobno to jedno wielkie g...o.

Pozdrawiam.
ziom$
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: "z tond"

14 Sty 2010, 10:22

Jak pasta nie pomogła to zostaje lakierowanie. Nie bardzo rozumiem co ojciec ma Ci zrobić za to, że KTOŚ Ciebie na parkingu porysował? Przecież to nie Twoja wina.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

15 Sty 2010, 22:19

Niestety nie masz nic do wyboru za wyjątkiem lakiernika. Co prawda w sklepie możesz dostać cudowne kredki, ale one tego na pewno nie zamalują. Jedyną jeszcze opcją jest kupienie lakieru w tubce, wygląda jak lakier do paznokci. Te zakryją rysę ale zostanie widoczny ślad warstwy lakieru.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
szakal1990
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 181
Miejscowość: Wielkopolska

16 Sty 2010, 16:36

Kredka dobra jest ale do ust ,do pierwszego porządnego mycia,podobnie jest z kredką do lakieru,tutaj żadne półśrodki nie pomogą,powiedziałbym ojcu i się przestał przejmować, z czasem się przyzwyczaicie do tych rys.Jeśli nie, to tylko lakiernik i lakierowanie całego elementu!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny
    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny – Toyota Corona – sierpień 1973. Już od lat 30. XX wieku samochody posiadały wskaźniki i lampki kontrolne informujące kierowcę o poziomie i ciśnieniu oleju, poziomie ...
    Antyradar samochodowy – co warto wiedzieć?
    Antyradar to urządzenie do wykrywania radarów. Choć używanie sprzętów próbujących namierzyć sygnał sprzętu mierzącego prędkość, jest niedozwolone, istnieją urządzenia, które są całkiem legalne. ...