Przy dodaniu gazu w audi 80 silnik nie wchodzi w obroty

12 Maj 2013, 21:22

Mam problem z silnikiem w audi 80 b4,przy dodaniu gazu silnik nie wchodzi w obroty"dusi się"tak jakby brakowało mu powietrza,czy to morze być wina przepływomierza?
lukaszosa
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 13 06 1981
Auto: Audi 80
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

13 Maj 2013, 02:01

Czy wiesz że problem możemy rozwiązać na 90% przez forum??? Ale zdajesz sobie sprawę że to jest temat moga ogrmona rzeka????? Byłeś z tym w ogóle u mechanika? Powiem Ci tak, podjedź do jakiegoś fachmena, potem napisz co Ci powie i co posprawdzał. Zanim wymienisz coś co on Ci powie to napisz na forum. Bo przyczyn może być 100000, ale to jest 100000000 stron pisania.

Rozumiem że tak jest na gazie? Na benzynie jest to samo??? Nie świeci Ci się żadna kontrolka ? Kiedy ostatnio był robiony rozrząd lub ktoś grzebał przy zapłonie. Kiedy były ostatnio wymieniane filtry. Najważniejsze to powietrza i paliwa. Tam są hydro-popychacze? Czy jest ręczna regulacja zaworów? Jak ręczna to kiedy ostatnio była robiona? I to się pojawiło tak z dnia na dzień czy było powoli coraz mocniej? Jak spalanie? I jak z mocą? Jaka tam jest skrzynia? Wydech cały???

Zrób co Ci mowie. Z rzeczy które możesz NA RAZIE zrobić sam to tak:

Sprawdź świece i kable WN.

Sprawdź bardzo dokładnie czy nie wpada lewe powietrze.

Sprawdź wszystkie masy i (najlepiej wyczyść od razu) i poczyść klemy od aku.

Podczas pracy silnika odłącz przepływkę na 30 sekund - potem ją podłącz.

Podczas pracy silnika odłącz czujnik położenia przepustnicy na 30 sekund - potem go podłącz.

Podczas pracy silnika odłącz czujnik położenia wałka rozrządu na 30 sekund - potem go podłącz.

Sprawdź czy jest dobrze napięty pasek klinowy.

Sprawdź oporność czujnika temperatury, najlepiej obu ale głównie tego niebieskiego.

Jak wiesz jak to sprawdź sondę woltomierzem...

Dobrze by było zmierzyć ciśnienie paliwa.

Spróbuj przejechać się z wykręconym totalnie/bardzo poluzowanym korkiem wlewu do baku.

Na razie tyle. Napisz wszystkie wnioski. WSZYSTKO!!!

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

13 Maj 2013, 21:16

Siema, zanim napisałem na forum to byłem właśnie u mechanika.Po pierwsze to nabyłem ten samochód i było dobrze aż do czasu kiedy to przy odpalaniu były wysokie na 3000 obroty i nie spadały[chodzi o gaz],gasiłem go i ponownie odpalałem i było dobrze ale po takim uruchamianiu już zostały wysokie. Zerknęliśmy a on był przestawiony na rozrządzie o 1 ząb i na zapłonie też.Teraz ma wolne obroty ale właśnie po dodaniu gazu 'dusi się'.Zdejmowaliśmy klemy,wtyczki,wyjęliśmy filtr powietrza i nic,ale zauważyłem że po dodaniu gazu przewód gumowy za przepływomierzem zaciska się tak jakby nie dostawał powietrzai myśle że się nieotwiera klapka w przapływomierzu.Dzięki za porady pozdrawiam
lukaszosa
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 13 06 1981
Auto: Audi 80
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

13 Maj 2013, 22:01

lukaszosa napisał(a):Zdejmowaliśmy klemy,wtyczki,wyjęliśmy filtr powietrza i nic,ale zauważyłem że po dodaniu gazu przewód gumowy za przepływomierzem zaciska się tak jakby nie dostawał powietrzai myśle że się nieotwiera klapka w przapływomierzu.Dzięki za porady pozdrawiam


Proszę Cię bardzo :). Chyba nie potrzebujesz pomocy z tego co widzę ;).

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993