Przycisk odcięcia zapłonu w Renault Megane

25 Sie 2013, 20:09

Witam, mam w swojej megance taki przycisk, że jeśli po odpaleniu samochodu lub po otworzeniu drzwi go nie nacisnę, to w aucie po paru sekundach włącza się alarm. Jak zlikwidować taki przycisk? Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi, gdyż nie znam się na tym. Pozdrawiam
hifibanda
Nowicjusz

Prawo jazdy: 27 12 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Daewoo Matiz

25 Sie 2013, 20:47

immobiliser. ale sam z tym sobie nie poradzisz. Wycięcie kabli tu nic nie pomoże bo wtedy wogule nie odpalisz.
kamilszczak01

25 Sie 2013, 21:01

Jakiej firmy jest ten alarm ?
andrzej_124
Stały forumowicz

25 Sie 2013, 22:56

Nie mam pojęcia jakiej firmy alarm, gdyż dopiero dzisiaj kupiłem to auto. Czy to napewno jest immobilaizer? Ten przycisk jest schowany w kabinie. Myślę, że po prostu poprzedni właściciel "dorobił" sobie takie zabezpieczenie. http://img01-otomoto.sogastatic.pl/C30372559_6.jpg Na tym zdjęciu po lewej strony kierownicy pokazana jest ta czerwona dioda. Gdy się świeci, to trzeba naciskać ten schowany przycisk. Jeśli nie da rady tego całkowicie wymontować, to można przynajmniej zmienić, bym nie musiał przyciskać tego guzika po otwarciu drzwi? Tylko po samym odpaleniu silnika.
hifibanda
Nowicjusz

26 Sie 2013, 22:19

Pod maską w miejscu gdzie kluczykiem wyłącza się alarm jest naklejka z napisem titan backup siren sad 1-8
hifibanda
Nowicjusz

26 Sie 2013, 22:51

Od poprzedniego właściciela weź instrukcję od tego alarmu lub znajdź centralkę wewnątrz auta i odczytaj jaki to jest alarm lub z odczytaj z pilota.
Żeby zmienić ustawienia alarmu trzeba wejść w tryb serwisowy ale do tego jest potrzebna instrukcja inna dla każdego alarmu.
andrzej_124
Stały forumowicz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic