Przysadziłem lewym przednim kołem w krawężnik

04 Lut 2016, 18:12

Witam.

Jestem początkującym kierowcą, dopiero co odebrałem "plastik" trochę śniegu i... Kicha.
2 tygodnie temu ledwo po zakupie samochodu wracając z pracy przysadzilem lewym przednim kołem w kraweżnik, na skręconych kołach w prawo, (poślizg, przy około 20km\h).
Opona cała, jest delikatne wgniecnie felki stalowej na rancie. Po udeżeniu zeszło powietrze, dopąpowałem i teraz nie schodzi.
Martwi mnie, że przy starcie (jakies 50 max 100m) zachowuje się tak jak by brakowało mu amortyzatora (buja udeżoną stroną jak na morzu) Pozniejsza część trasy już jest ok, przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniach już nie ma tego "czegoś". No i delikatnie ściąga go w prawo podczas jazdy.
Koła na tzw. "Oko" są prosto. Nie ma bicia na kierownicy.
Podjechal bym do mechanika, ale dopiero co za kupilem bestię, iniestety funduszy brak tymczasowo.Przejechałem po tym incydencie już z jakieś 250km, i nie wiem czy nie robię mu tym krzywdy wiekszej niż się stała.
Dociagne nim do wymiany kół na letnie i wówczas zasięgnę porady specjalisty, czy lepiej jak najszybciej to zrobić? No i co może mu polegać i jaki koszt??

VW Passat 1.9 TDI 110 KM 1997r.

Pozdrawiam.
Rumian
Nowicjusz

Prawo jazdy: 17 02 1992
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW Passat b5
Silnik: 1.9TDI 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

04 Lut 2016, 19:22

Rumian napisał(a):No i delikatnie ściąga go w prawo podczas jazdy.
Na dzień dobry zamień koła kpl./nie opony/na przedniej osi miejscami tzn.z lewej na prawą str. i vice versa.Nie patrz na to ze np.są kierunkowe.Myslę ze sam ogarniesz ten temat.Po zamianie przejedz sie i zobacz czy dalej będzie występowało ściąganie w prawo.Ok....zrozumieałes.o co biega... :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback