Punkty karne - do kiedy?

20 Gru 2007, 16:28

forma zapłaty nie ma znaczenia.
Ważne byś potem schował sobie wydruk, bo te matoły czasem gubią dane i proszą o potwierdzenie zapłaty. Lepiej jak ważne dokumenty chować na min. 5 at.
WitP_tsaJ4145
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Śląsk/kujawsko-pomorskie

18 Sty 2008, 11:30

Witam!!! Widze ,ze byly juz zadawane pytania odnosnie kasowania punktow karnych ,ale ja chcialbym zadac inaczej pytanie poniewaz nie rozumiem pewnej sparwy.
Mam prawo jazdy od 12.03.07r.
17.01.08r dostalem 6 punktow karnych.
Wg prawa jestem mlodym kierowca.
Tu moje pytanie. Do 12.03.08r bede mlodym kierowca i do tego czasu nie moge przekroczyc 21 punktow? Czy po tym 12.03.08r bede traktowany jako kierowca ,a nie mlody kierowca i bedzie mi przyslugiwalo 24 punkty?
Czyli po dniu 12.03.08r bede mial w swojej kartotece 18 punktow na plusie czy nadal tylko 14 jak mlody kierowca?
Z gory dziekuje o odpowiedz.
tomboy81
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław

18 Sty 2008, 11:44

Po 12.03.08 będziesz miał na plusie nie 15,a 18 pkt.Ale w okresie od dnia otrzymania mandatu do 12.03.08 nie możesz nazbierać więcej niż te 21 pkt.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

18 Sty 2008, 11:47

Bardzo dziękuje za odpowiedz.
Dobre to forum!
tomboy81
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław

15 Sie 2008, 23:42