Punto II przednia wycieraczka

15 Lut 2007, 18:02

Witam
kupiłem urzywane punto II lecz dziś po niespełna tygodniu użytkowania mam z nim problem … :/
Wracając w deszczu wycieraczki działały bez problemu i nagle lewa wycieraczka (patrząc od strony kierowcy) zatrzymała się u górze (tzn przy bocznej krawędzi szyby). Nie ma żadnej reakcji, druga wycieraczka działa poprawie. Co to może być i jak to można naprawić (nie znam się na samochodach bardzo na samochodach a punto mam od 5 dni). Jestem załamany, pomóżcie.
mlooody
Nowicjusz

• 19 Lut 2007, 22:23

Więc wycieraczka zatrzymała ci się u góry? I tylko jedna? Nie znam się na Punto, ale jak na moje oko, to przyjrzałbym się uważnie, czy nie poluzował się jakiś kabelek przy silniczku od tej wycieraczki, lub czy nie zaśniedział, lub czy silniczek czasem padł... No bo chyba nic innego się nie da wymyślić... A próbowałeś ją recznie poruszyć na włączonych? Jeżeli to nie pomaga, to raczej będzie któreś z powyższych... Pozdrawiam
    DFireCrow

20 Lut 2007, 19:53

Kolego fire Crow jak koledze zatrzymała się jedna wycieraczka , a druga chodzi to nie ma nic wpólnego z tym elektryka . Tam winą jest mechanizm. Po prostu rozpiął się napęd . Sprawa mechaniczna i już :D
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

09 Wrz 2007, 13:04

Witam

mam podobny problem z wycieraczkami w swoim s40. mianowicie podczas jazdy w deszczu kiedy używałem wycieraczek jedna "stanęła" (ta od strony kierowcy ;( ). po zatrzymaniu się sprawdziłem ze właśnie ta wycieraczka jest "luźna" można nią było z łatwością poruszać (w zakresie normalnego działania). natomiast działającą wycieraczka nie daje się poruszyć. Można wywnioskować, że to nie wina napędu wycieraczek a jakiegoś elementu przenoszącego ruch na wycieraczkę.