LordVampir napisał(a):ek (czasem tylko chęcią wywali),powiadomień ppodczas lub po zgaśnięciu. W międzyczasie da się dość często (nie jest tak,że ciągle faluje) zauważyć falujące obroty na wolnym biegu.
I na tym powinien się skupić mechanik. Może to być wina układu zapłonowego - świece, cewki, elektryka ), układu paliwa - słaba pompa, filtr paliwa, elektryka, układu dolotowego - filtr powietrza, sam dolot, przepustnica, krokowiec, lewe powietrze, podciśnienia, elektryka. Do tego jakośc paliwa, sonda lambda, czujnik położenia przepustnicy, położenia wału. Mogła się rozjechac w pewnych momentach mapa zapłonu - warto spróbować wgrać nową.
Poszukiwania mogą być żmudne i czasochłonne i przydałby się do tego naprawdę kumaty diagnosta, który umie nie tylko podłączyć sie pod kompa i odczytać błędy, ale również wie, jakie powinny być prawidłowe odczyty poszczególnych czujników podczas pracy silnika na postoju jak i podczas jazdy, pod obciążeniem.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...