Pytanie odnośnie wspomagania układu hydraulicznego

16 Maj 2013, 21:24

Witam ,jestem studentem Politechniki i w sprawozdaniu mam zamieścić pytanie na odpowiedz :
Dlaczego po przecięciu jednego z przewodów hydraulicznego układu wspomagania nie spowodujemy wypadku. Chodzi tutaj o ubytek ciśnienia z jednej strony tłoka.
Liczę na waszą pomoc.
Z poważaniem,
Tomek
puffacz
Nowicjusz

Auto: Nie mam

16 Maj 2013, 22:01

Nie jestem studentem , jestem praktykiem z dyplomem technika. Dziwi mię trochę Twój problem .Robiąc jakiś tam tytuł zawodowy , chyba inżynierski, powinieneś znać konstrukcję przekładni kierowniczej ze wspomaganiem hydraulicznym. Jak jesteś niekumaty , niedociekliwy w tej profesji to powiem Ci że kiera jest połączona mechanicznie z przekładnią i utrata ciśnienia nie spowoduje możliwości kierowania autem . Co najwyżej będzie ciężej.Tyle w tym temacie , koniec i kropka . Temat do zamknięcia.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

16 Maj 2013, 22:11

O jaki układ hydrauliczny chodzi, orbitrol czy typowe z osobówek ze wspomaganiem ?
andrzej_124
Stały forumowicz

16 Maj 2013, 22:52

bonifacy napisał(a):to powiem Ci że kiera jest połączona mechanicznie z przekładnią i utrata ciśnienia nie spowoduje możliwości kierowania autem . Co najwyżej będzie ciężej.Tyle w tym temacie , koniec i kropka . Temat do zamknięcia.

Dokładnie tak, a z przekładni wychodzą drążki kierownicze, na których są przykręcone końcówki drążków, które są wkręcone w zwrotnice koła :).
Vermin
Stały forumowicz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

16 Maj 2013, 23:19

Laikom proponuję przejażdżkę A4 bez wspomagania.
andrzej_124
Stały forumowicz

18 Maj 2013, 08:40