Radio Mercedes w203 c klasa

23 Wrz 2019, 09:21

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Witajcie, kupiłem wreszcie auto. Doprowadziłem auto mechanicznie do bdb stanu ale chce odświeżyć trochę wnętrze. Myślałem nad wymianą radia na jakieś nowsze "z przyszłości" w związku z tym sprawdziłem jakie są kable i wejścia. Znalazłem takie coś. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc i powiedzieć co zrobić żeby było dobrze? Jestem laikiem i dopiero zaczynam swoją samochodową przygodę więc proszę o zrozumienie. Pozdrawiam i liczę na pomoc
Pawlo12134
Nowicjusz

23 Wrz 2019, 13:10

Na pierwszym zdjęciu masz kabel antenowy.
Dalej na drugim zdjęciu widać dwie kostki one mają po 8 pinów? Ta wyżej wygląda na kostkę głośnikową a ta niżej na zasilającą. Zobacz sobie taką przejściówkę [link do oferty na Allegro wygasł]
Rozumiem że do nich są podpięta jakieś kable które były dalej wpięte do oryginalnego radia, tak?
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

23 Wrz 2019, 14:06

Te dwie wiązki prawdopodobnie się nigdzie nie łączą bo włożyłem dość głęboko rękę w tą dziurę od radia i nie znalazłem nic żeby się miały łączyć. Od jednej wiązki jest jeszcdz jedna kostka I jakaś naklejka do tego ale nie rozumiem nic z niej. Rozłączyłem kostki I porobilem zdjęcia.
Pawlo12134
Nowicjusz

23 Wrz 2019, 14:27

Dodam jeszcze, że chciałem tego typu radio co w linku. : [link do oferty na Olx wygasł]
Może się przyda taka informacja
Pawlo12134
Nowicjusz

23 Wrz 2019, 14:35

Patrząc na te kostki powinna Ci wystarczyć przejściówka do której podąłem link wyżej.
Pawlo12134 napisał(a):Dodam jeszcze, że chciałem tego typu radio co w linku
To radio nie ma standardowego wyjścia na ISO więc będziesz musiał kupić taką przejściówkę z wolnymi kablami z jednej strony i te kable które wychodzą z kostki od tego radia odpowiednio podłączyć, najlepiej lutując je.
Cichy77
Forumowicz VIP

23 Wrz 2019, 14:47