Radiowozy z wideorejestratorami

26 Paź 2008, 22:05

Witam , jestem tylko zwykłym kierowcą z ćwierćwiecznym stażem za kierownicą , w życiu zapłaciłem chyba trzy mandaty , dwa za prędkość , jeden za postój w niedozwolonym miejscu oraz dwa razy zabrano mi dowód rejestracyjny - raz za łyse opony ale faktycznie za ostrzeganie innych kierowców światłami , miałem pecha ,że stały dwie kontrole w odległości kilometra od siebie a drugi raz za brak przeglądu . Zgadzam się ,że niektóre znaki są dyskusyjne ale uważam , że lepiej jak ostrzegają na wyrost niż nie ostrzegają wcale .Podoba mi się Litwa - tam faktycznie przestrzega się przepisów ruchu drogowego i zdecydowanie jestem za takim samym respektowaniem takich przepisów u nas i chwała temu kto do tego doprowadzi i nie ważne jakimi środkami .
Bogusław Kropiwnicki
Nowicjusz

26 Paź 2008, 22:45

:) Myślę, że poruszanie tematu czy robią to dla kasy, czy nie nawet nie ma sensu, bo jest to po prostu śmieszne...

Podam tylko fajne przykłady podejścia policji jakie widziałem jeżeli mowa o uczciwym podejściu z ich strony :lol:

1.Parę lat temu jechałem ze znajomym z Gdańska w kierunku Warszawy i wyprzedził nas radiowóz bez sygnału z prędkością około 150 km/h. Wkurzony tym faktem, ponieważ parę dni wcześniej dostałem parę setek i wykład moralizatorski, przyśpieszyłem do niego i kolega zadzwonił na policję, żeby sprawdzić czy takie zachowanie jest możliwe....dzwonił dwa razy i dwa razy rozmowa była przerywana.... :lol: . Ktoś napisał tutaj także o nieoznakowanych radiowozach, które prowokują kierowcę....ok, jestem w stanie zgodzić się z faktem, że kierowca który da się sprowokować jest sam sobie winny i powinien zostać ukarany ale....czy Panowie policjanci to nad ludzie i mogą latać ponad 150 km/h prowokując innych; sam miałem okazję coś atkiego zobaczyć w drodze z warszawy jak mijała mnie piękna sport megane policyjna :D
Chyba też są w stanie spowodować wypadek, ktoś może im wyjść na drogę itp.