Rajdy

19 Mar 2011, 10:31

z ta cena to lekka przesada mam goscia co za robocizne chce jakies marne 1,2kzl i + do tego czesci mu kupuje, a czesci to chyba nie wiecej jak 1kzl - 1.5kz bo co tam trzeba :
4x klucze 4x springi 4x amorki no i te takie rurki co trzymaja most z rama nie wiem jak to sie fachowo tam nazywa :mrgreen:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

19 Mar 2011, 11:39

amory 300 pln min 4 wahacze koszt od 200 w góre, panhard jeśli trzeba do 100 w góre, springi od 150 w góre, do tego geometria robiona z 5-6 razy (50pln sztuka), do tego tuleje wahaczy, odboje, ograniczniki wykrzyżu (jeśli trzeba)
wszystkie ceny podane za sztuke należy pomnożyć przez ilość używanych :wink:
zrobienie samemy to koszt w granicach 2500-3000 do tego jeśli utrafisz od razu z twardością sprężyn i amorów, a nie będziesz kupował 2-3 kompletów
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Mar 2011, 22:44

Mam ogromna prośbę,możecie podać mi najbliższe miejsca i terminy rajdów OFF-ROAD,czy samochodów terenowych na śląsku,bo właśnie przeczytałem,że miałem w Łazach pod nosem i go przegapiłem.
Arturos99
Nowicjusz
 
Posty: 36
Miejscowość: Zawiercie
Auto: LAND ROVER DISCOVERY II TD5

19 Mar 2011, 22:49

Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Mar 2011, 02:12

a sprezyny nie moga byc od poldka ?? :razz: .
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

20 Mar 2011, 09:27

soldatt napisał(a):a sprezyny nie moga byc od poldka ?? :razz: .

przepraszam a chcesz budować auto do rajdów czy tylko se sprężyny założyć i do tego tak żeby nie było zbytnio różnicy z tym co masz?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obrońca wolnossącej V-ósemki
    Coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin sprawiają, że silniki V8 stopniowo znikają ze świata motoryzacji. A te w tradycyjnym, wolnossącym wydaniu można śmiało nazwać wymierającym gatunkiem. Jest jednak marka, w której ...

21 Mar 2011, 13:41

a powiedz mi jeszcze od czego wachacze dobrac ?? :mrgreen: Bo slyszalem ze niby od G-klasy ale sa bardzo ciezko dostepne :razz: i jaki silnik benzynowy lepszy czy diesel i od czego najlepiej ?? i zeby mial przynajmniej te 100 km :mrgreen: bo seryjny 1.3 to slabiutko w terenie robi :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

21 Mar 2011, 13:59

Do sportu to albo większa jak na Samuraia to albo Beemkowy 1.8i (mosty Samuraia). 1.8is (mosty Patrola) lub może coś Vkowatego z Forda ale wtedy trochę ciężki przód. To taplania to diesel, 1.6TD (do tego możę być boost pin, intercooler, natrysk wody lub wiatrak itd.), 1.9TDI lub podobny. Generalnie do Sportu to może być też SWIFT GTi 101KM lżejszy niż Beemkowy i żwawy. A nie myslałeś o kutych wahaczach z GRa?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Mar 2011, 14:18

wahacze albo się robi samemu ;)
albo można wykorzystać np:LRdisco ma fajne :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Mar 2011, 14:21

A nie sa one za ciezkie do samuraiowskich mostow ?? :razz: no wlasnie myslalem nad tym od swifta ale nim zagleboko nie wjade do wody :razz: a przy tym 1.6 TD to trzeba zmieniac skrzynie ?? czy moze byc od benzyny ?? :razz:

[ Dodano: 21 Marzec 2011, 14:21 ]
a defender ma te same czy inne ??
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

21 Mar 2011, 14:39

Disco ma podobne do RR?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Mar 2011, 14:39

to samo ma disco, RR i def
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

21 Mar 2011, 14:41

jeśli mowa o D1 RRclasic i defie to jest ono takie samo w zasadzie
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Mar 2011, 14:42

czyli też kute jak GRaciarnia
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Mar 2011, 14:44

tylko przednie radiusy
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)