Rakieta za do 10Tyś złotych!!

07 Paź 2012, 22:48

Witam Forumowiczów!!!

Mam do was pytanko czy możecie mi doradzić jakieś autko tak jak w temacie tzn coś małego ze średnią pojemnością i dużą ilością koni(zaraz podam przykłady) dobrze żeby było to auto mało awaryjne,najlepiej na łańcuszku z dość pakownym bagażnikiem typ sedan lub hatchbag ale pakowny nie przepadam zbyt za cabrio,żeby blacha nie odpadała płatami z powodu rdzy-czyli w skrócie coś co sie nie psuje co parę km i coś w co nie trzeba w razie naprawy wkładac ogromu kasy,wiem że ideałów nie ma jak to bywa w życiu a nie mam 100-200tyś na samochód z salony,nie jestem zbyt wybredny lecz oczekuje od auta tego żeby było autem mało awaryjnym i przede wszystkim dobrym ze stanu technicznego jak i blacharskiego.Dla mnie było by auto "małym" ideałem jakby miało jak pisałem wyżej w miarę dużo kucyków,miało łańcuszek i było mało awaryjne,tanie w częściach i eksploatacji i miało budę w ocynku:)
A teraz przejdźmy do przykładów szukam czegoś w stylu tych aut:

Honda Civic 1.6 VVTI 160km
Honda CRX-również taki silnik lub mocniejszy
MG 1.8 160km
VW Corrado 1.8 G60 160km
Mniej więcej te autka w miarę młody rocznik szukam czegoś bliżej 2000r lub wyżej nie rozglądam się zbyt za BMW lecz jeżeli są jakies ciekawe przykłady z waszej strony chętnie posłucham.A tak nawiasem Honda ma dobry silnik lecz w CIVIC jest słaba blacha podatna na rdze jak i CRX w MG nie wiem zbyt jak to wygląda VW Corrado-hymm rocznik przykładowo 92 blacha jak na ten rok dobra silnik bardziej 1.8G60 gdyż VR6 ma swoje "odpały" i dużo dość awarii.Czytam dużo o samochodach i wybieram lecz mam dylemat w moim 2 poście dość dużo się nie dowiedziałem(w razie zainteresowania możecie spojrzeć i tam,udzielając jakich kolwiek porad)po prostu chcę kupić auto warte tych przykładowo 10-12tyś i nie żałować tego zakupu.Wiem że wydaje się wam to że mam kaprysy-w sumie i ja tak myślę dlatego że raz myślę tak raz tak można to wyczytać z moich 2 postów do tej pory.Nie wiem Panowie doradźcie mi coś wartego max 12tyś już przymykając oko na tą moc itd doradźcie mi również auto które mnie dowiezie i przywiezie-nie zawodząc w którym można się czuć bezpiecznie prestiżowo i na topie.LICZĘ NA WAS!!!!!!!!!!!
kulio100
Początkujący
 
Posty: 118
Prawo jazdy: 16 07 2009

08 Paź 2012, 04:00

Powodzenia w szukaniu przyzwoitego Civica VVTI czy CRX za te pieniądze,jeszcze z okolic 2000roku.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Paź 2012, 10:14

Chłopie czytaj tematy jakie są chociaż na pierwszej stronie... i się podczepiaj, bo tak bałagan się robi.

szybkie-autko-do-10-000tys-zl-vt59114.htm Przestudiuj ten temat od deski do deski i będziesz miał jakiś pogląd na sprawę.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Paź 2012, 16:12

Czytałem,tyle o ile mi to pomogło lecz głownie przedstawiana jest sytuacja Hondy Prelude i BMW 328i ja zbyt za BMW nie przepadam bo potrafią być kosztowne i to bardzo przy naprawie...
A co z tym co pisałem praktycznie w ost.zdaniach mojego postu??od fragmentu "wiem że wydaje wam się że mam kaprysy..."
kulio100
Początkujący
 
Posty: 118
Prawo jazdy: 16 07 2009

08 Paź 2012, 16:31

No litości, kolego, za 12 tys. zł chcesz prestiżowe auto na topie, w dodatku sportowe? Obudź się, nie stać Cię na takie auto, bo do nich możemy zaliczyć Bentleya Continentala GT, Astona Martina DBS czy Porsche 911, zwykli, szarzy zjadacze chleba muszą się zadowolić CRXem, Civicem VI VTEC, albo od Astrą II Bertone, 125 KM i całkiem przyzwoicie wygląda - i właśnie to auto bym Ci polecił.
Dozbieraj te 100 tys. zł to pogadamy o spełnieniu Twoich wymagań :D
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

08 Paź 2012, 16:41

"BMW 328i ja zbyt za BMW nie przepadam bo potrafią być kosztowne i to bardzo przy naprawie..."

Kto Ci takich bzdur naopowiadał? Akurat E36 jest najtańszym w utrzymaniu modelem BMW i na pewno drożej Cię nie wyjdzie w naprawach niż Twoje pozostałe propozycje, w których dominują auta wymagające częstych, kosztownych przeglądów blacharskich albo mają bardzo rzadko spotykane silniki.
:)
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Paź 2012, 16:56

Zacznijmy od tego, że sportowe auto automatycznie ciągnie za sobą wyższe ceny części, napraw, części eksploatacyjne szybciej ulegają zużyciu, spalanie odpowiednio większe, trzeba o nie naprawdę dbać.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

08 Paź 2012, 17:17

Też prawda. Chłopak się napali, a kupi rzęcha i się zabije albo na światłach objedzie go focus w dizlu po programie, bo z jego "sportowego" autka zostanie tylko wspomnienie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Paź 2012, 20:31

To już lepiej kupic Seicento i zrobic swapa,małe,zwinne autko z dużą mocą.

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

09 Paź 2012, 01:01

Taki sej po swapie to dobra opcja na prostym odcinku. Nie widze pokonywania zakrętów, łuków itp. z większymi prędkościami. Coś co z fabryki wyjechało pudełkiem, dalej nim będzie tylko z mocniejszym silnikiem. No ale cóż tu polecić skoro prawda jest taka, że nie ma takiego samochodu który spełniłby wymagania autora w kwocie którą sobie przeznaczył:)
Chwała nie przemija ...
jovovich
Początkujący
 
Posty: 191
Miejscowość: Piekary Śląskie
Prawo jazdy: 16 01 2008
Auto: Audi a3
Silnik: 2.0 TFSI 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

09 Paź 2012, 04:06

Do tego wsadzić jeszcze dobry zawias i auto kapitalnie trzyma sie drogi,również na zakrętach.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

09 Paź 2012, 12:39

Wiem,Panowie że im bardziej auto sportowe to trzeba o nie dbać nie jestem z 1 lepszej łapanki...swoje wiem wiadome silnik pierwszorzędna sprawa wiadome wysokie obroty dawanie w palnik a co za tym idzie pilnowanie wymiany oleju,filtrów i rozrządu bo jak zapewne wiecie im częściej pali sie kapcia tym szybciej lecą przeguby końcówki itp zespoły zawieszenia ale i rozrząd dostaje w kape...Jak patrzyłem na seicento fakt fajna rakietka ale jak kolega wspomniał nie widzi pokonywania zakrętów z większą prędkością nawet przy dobrym zawiasie może być problem przy przykładowo sliskiej nawierzchni lub większy podmuch wiatru i można polecieć tam gdzie się nie chce.Nie zrozumcie mnie źle ja nie olewam waszych opinii tylko opieram się na waszej poradzie bo wiadome wiek,doświadczenie za kierownicą oraz staż z samochodami jak i ich wymiana dla poszukiwania tego "jedynego" macie większe niż ja ja obecnie mam audi 1.8S B3 91r w oryginale i nie narzekam auto w ocynku dość przyzwoite osiągi przy niewielkim spalaniu,w zakręty wjeżdża się spokojnie przy 60-80km wiadome nie w zakręt 90* ale w dość wyłupiaste i podczas ich pokonywania czuje się ten komfort i przyjemność z jazdy,ale zostawmy to ja na ogół bardzo dbam o auto pilnuje wszystkich wymian i innych spraw a gdy usłusze jakies niepokojące stuki od razu biore się za ich wymianę lub jadę do mechanika zaprzyjaźnionego i tam szybko pozbywam się problemu.

A teraz jeżeli bym was zapytał o opinie na temat przykładowo
Audi 200 2.2T 20V 220km? taką oto obserwowałem
[link do oferty na Allegro wygasł]
Lub
Audi A4 1.8T 150km
Audi 100 C3 "cygaro" 2.3E 136km lub silnik również 2.2T
Ja jestem fanem Audi także w nich staram się wybierać ale jak pisałem wyżej proponujcie mi dobre wg rozwiązania najlepiej na własnych przykładach ponieważ jestem coraz bliżej kupna auta i dalej nie wiem co i jak do końca,po prostu nie postawiłem kropki nad i.
kulio100
Początkujący
 
Posty: 118
Prawo jazdy: 16 07 2009

09 Paź 2012, 13:03

Kwestia dobrego zawieszenia sporo poprawi natomiast nie rozwiąże niektórych problemów. Już sam porządny swap większego silnika(pokroju 1.4) wiąże się z innymi sprawami choćby i z racji tego, że jest sporo cięższy od np. seryjnego 0.9. Wszystko da się zrobić. Pozostaje kwestia tego ile kasy chcemy w to wrzucić.

Link do audi którego wkleiłeś sobie odpuścić. Fakt to bardzo mocne auto ale z założenia nie miało być ścigantem ulicznych dróg. Koszty utrzymania cie zabiją. To tak jak niektórzy ładują się w pierwsze modele A8 bo przykładowo rocznik 96 z silnikiem 4,2 litra mogą kupić za 14tyś. A później jest płacz :)

A3 1.8T to dobra opcja, już seryjna 150 leci konkretnie a po chipie na 180km to już ładny przecinak. Z tym, że masz za mało kasy :) dwa miesiące temu na forum Audi był temat gdzie gościu miał 18tyś i szukał właśnie a3 1.8T. Skończyło się na tym, że kupił za 22tyś bo wszystkie z przedziału 15-18tyś były w opłakanym stanie. Niestety te silniki(w dobrym stanie) trzymają lepszą cene niż diesle Vaga. A do 10tyś to możesz kupić ale a3 z silnikiem 1.6(golas).

Audi 100 C3 "cygaro" 2.3E 136km - kupisz bez najmniejszego problemu i nawet bym powiedział, że mając 10tyś możesz sie pokusić o najlepsze egzemplarze z allegro. Jednak tutaj możesz zapomnieć o ostrej jeździe :) Z takich suchych informacji to ten samochód miał 10s do setki gdy ponad 20 lat temu wyjechał z fabryki. A wiadomo, czas robi swoje. Poza tym patrząc na poprzednie propozycje taka moc raczej cie nie zadowoli. No ale i tak uważam, że to jedyna z wymienionych przez ciebie opcji na która cie stać
Chwała nie przemija ...
jovovich
Początkujący
 
Posty: 191
Miejscowość: Piekary Śląskie
Prawo jazdy: 16 01 2008
Auto: Audi a3
Silnik: 2.0 TFSI 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

09 Paź 2012, 13:26

Ile masz forsy na utrzymanie? Jeżeli sam zakup do 10 tys i to ma zapieprzać i się nie rozpaść to rocznik już nie może grać roli, tylko stan. Z Audi/VW jak mam być szczery to ich wolnossące silniki w wiekszości są kiepskie, a na turbo 1.8T Ci zabraknie. Inne fajne turbo jak np. 2.2T dostać w sensownym stanie i potem to urzymać/naprawić to droga impreza.

Z niemieckich aut w tej kwocie to tylko jakiś projekt/seria BMW E30/E36 i to raczej dwa i pół silnik, bo na dwa osiem sensowne już może brakować.

Z innych marek to możesz wziąć pod rozwagę Bravo HGT, ale silnik nieudany niestety. Może fiat coupe (fajnie dość się modyfikują te silniki). Do tego jeszcze wchodzą w grę ASTRA GSI 150 ps (świetny kompakt typu GTI). Możesz się pokusić o jakiegoś starego japończyka porobionego lub z mocniejszym motorkiem (Honda żelazko, Honda V VTI, stary CRX, ew nissan 200sx - ale to drogie w utrzymaniu jest dość). Były jeszcze jakieś inne wynalazki typu Almera GTI albo Citroen Sxara VTS (nie wiem czy kupisz do 10k pln).
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

09 Paź 2012, 14:46

jiGsaw Jeżeli chodzi o koszty jakie będę miał na utrzymanie to na wstępie 5tyś później wiadomo praca i z tego będę jakoś starał się utrzymać,a ogólnie to będę miał kasy 15-20tyś ponieważ dostane spadek po dziadkach o który kończy się walka w sądzie :) ale to mniejsza o to a chce sobie kupić auto do 10tyś a reszte dać na konto żeby w razie W mieć z czego je naprawić bo nie sztuka bedzie kupic dla mnie auto wywalając przykładowo wszystkie 15-20tyś na auto zaje***ste które później sie nie daj Bóg spierdzieli i nie będzie mnie stać na naprawę.Mniej więcej jiGsaw wygląda to właśnie tak.

A co do Ciebie jovovich to z segmentu 10tyś znalazłem takie audiczki,wiem że może i mają licznik cofnięty lub i nie choć w jednej wyczytałem że była serwisowana w ASO ale potwierdzić to jedynie można poprzez książeczkę serwisową którą to bym dostał do ręki.Pierwsza moja taka propozycja na rzut waszego oka:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Druga to też A4
[link do oferty na Allegro wygasł]

Natomiast Audi A3 którą nie biorę "aż tak bardzo jak A4" pod uwagę ze względu chociażby małego bagażnika no i nie grzeszącego przestronnością środka jak i siedziska kierowcy tak i pasażerów choć pomyślę nad nią ze względów takich że nie mam 4dzieci czy 5 i Bóg wie czego nie wożę w aucie jak i też jej zwinność i zryw jest atutem w szczególności w miejskich ciasnotach.Ale do rzeczy oto propozycje"

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Tylko w tej ten wlew gazu to porażka ;/

[link do oferty na Allegro wygasł]

Lub też jak kiedyś za łebka podobały mi się VW Corrado lecz nie silnik 2.8 VR6 ponieważ były tam znane usterki z elektryką i głowicami,sam potrafił się zapalić w sensie zjarać komore silnika i auto właśnie ze względów elektroniki.Mam przykłady dla was:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] TEN JUŻ JEST KONKRETEM WG MNIE.
Lub też tak sobie lukam na VW Golf IV z silnikiem również 1.8T lub 2.3 V5 150km
[link do oferty na Allegro wygasł]

Także z mojej strony wygląda to tak ale słucham waszych propozycji
kulio100
Początkujący
 
Posty: 118
Prawo jazdy: 16 07 2009