21 Paź 2010, 09:01
A więc tak, nie wiem czy to poprostu może skaźnik przekiłamuje czy co... Jak kupiłem Parcha to wskazówka temp. stała ok grubość wskazówki za 1 kreską, jak był mocno pałowany na redzie to czasami lekko podskoczyła... Niestety umarła chłodnica, wsadziłem drugą używaną, nowe wisko i wentylator. Objawy są takie, na wolnych łapie temp i pokazuje tak jak wczesniej, na asfalcie natomiast wczoraj bujnąłem go do ok 110-120km/h (zazwyczaj przelotowo to jeżdżę ok 80km/h) jechałem tak przez ok 6-7km i wskazówka temperatury powędrowała ponad połowę skali, zwolniłem do 90km/h wskazówka zaczełą opadać i zatrzymała sie równo w pionie (czyli tak jak powinna stać w Patrolu), później przegoniłem go na reduktorze trochę po OS (3x po ok 3.5km, ciągle 2-3 do wysokich obrotów, kopny piach i podjazdy) i wskazówka nawet się 1mm nie przemieściła, wróciłem do domu zostawiłem go odpalonego patrzę bo 30min wskazówka znowu grubość wskażnika za 1 kreską... Temperatury pod czerwone pole nie łapie. Nie wiem czy to poprostu spowodowane jest tym że wolnossący Diesel ma przy 110-120 na V biegu już relatywnie wysokie obroty i dletego czy może coś innego podpowiecie? Chłodnica szczelnia, w dobrym stanie, płynu nie ubywa, termostat ok. Jakieś propozycję czy już lepiej szukać na szrocie SD33?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....