Rejestracja pojazdu wyrejestrowanego.

09 Maj 2008, 13:45

chce zakupic sobie nissana 100nx wyrejestrowanego, nie wiem z jakiego powodu, pewniebrak przegladu czy cos. nie mam narazie kontaktu z panem ktory chce go sprzedac. za 2 tysie. ile bedzie mnie kosztowac rejestracja pojazdu ? jesli wogole sie da. prosze o wyrozumialas jestem swierzym kierowca (od grudnia ) i zoltodziobem w tych sprawach ale licze ze dzieki wam wiele sie naucze. pozdrawiam.
lehmk
Nowicjusz

10 Maj 2008, 09:12

Jeżeli samochód jest wyrejestrowany,to żeby go zarejestrować,najpierw musisz go kupić.Ale zanim go kupisz,warto podjechać na stację diagnostyczną,czy jest sprawny technicznie i czy przejdzie przegląd techniczny.Musisz się też zainteresować,czy ma ważne badania techniczne - jeżeli ich nie ma,to przed rejestrcją musisz je zrobić.Następnie idxziesz do WK z umową kupna-sprzedaży,z karteczką od diagnosty,że samochód jest sprawny technicznie i że przezedł przegląd techniczny i go rejestrujesz.Opłata za rejestrację to coś koło 160 zł z groszami.Po zarejestrowaniu musisz go od razu ubezpieczyć,ponieważ bez ubezpieczenia nie możesz nim przejechać nawet 1 metra.Jeżeli samochód jest wyrejestrowany,to do przeglądu musisz jechać na lawecie,chyba,że będziesz ryzykował mandayem i odholowaniem samochodu na parking policyjny,bo ponieważ jeżeli jest on wyrejestrowany,to nie jest również ubezpieczony.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Maj 2008, 22:27

pojazd wyrejestrowany, zwlaszcza osobowy nie moze byc ponownie zarejestrowany
kropka1
Początkujący

25 Maj 2008, 10:18

Jakiś przepis odnośnie tego?
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

26 Maj 2008, 12:32

art 78 PoRD
2. wycofaniu czasowemu podlegaja:
a) sam ciężarowe i przyczepy o DMC od 3.5 t