drajwer89 napisał(a):Hmm, nie wiem dlaczego doszłaś do wniosku, że Mobilking „skutecznie spychany jest w sferę zapomnienia”. Sam wprawdzie nie korzystam z usług tego opa, ale mam znajomych, którzy korzystają i z tego co wiem, nie zamierzają w najbliższym czasie z niego rezygnować.
A co do reklamy, to moim zdaniem nie można odbierać jej aż tak dosłownie. Ona jest ewidentnie robiona dla funu
Ciekawe czy uważałbyś tak samo będąc kobietą o tzw"męskich" zainteresowaniach... Ta reklama uderza w takie właśnie osoby...
Jakby nie dość było tekstów w stylu: "przecież to baba - i tak się nie zna"...
Natomiast reklama AXE, owszem pokazuje piękne (choć głupiutkie) kobiety ale nie uraża niczyich uczuć i mimo, że jest kontrowersyjna nikogo nie ocenia. A to, że pasjonuje mnie motoryzacja nie oznacza, że "chcę dorównać mężczyznom". To główne powody dla których właśnie ta reklama uderza w moje uczucia.
Nie jest łatwo być kobietą i spełniać swoje "męskie" pasje
Najlepsza jest mina faceta w kiosku, kiedy kupuję Top Gear
Tutaj wystarczy przeczytać sam nagłówek...
http://manager.money.pl/strategie/spoty ... 25628.html
Oto cytat (który popieram) z jednego z forum:
"Czego to ludzie nie wymyślą ... Dużo bardziej wolałbym, żeby na polski rynek wkroczyły takie sieci jak Vodafone lub O2, a nie tworzyć kolejne durne rozwiązania "dla prawdziwych mężczyzn" ... Niebawem nawet papier toaletowy zaczną nazywać "dla prawdziwych mężczyzn", jak go nie kupisz tzn. ze mięczak jesteś, albo co ostatnio popularne - "nie masz jaj"".
Herr Porsche miałby zaburzenia wzwodu na widok Cayenne...