Dzień dobry forumowiczom
![Uśmiechnięty :-)]()
Mam problem z moim Lupo 1.4 16V AKQ i kieruję do was prośbę o pomoc.
Mianowicie autko od jakiegoś czasu "kulało" na wolnych obrotach i nie przepalało. Okazało się, że na 1 cylindrze kompresja jest naprawdę słaba.
Próba olejowa dała dużo lepszy wynik więc padło na wymianę silnika.
Jednak teraz jak mam wyciągnięty silnik to zastanawiam się czy nie wyremontować tego, bo używany nie wiadomo w jakim trafi się stanie.
Pytanie do was jest następujące, czy miał ktoś z was styczność wymianą tulei w tych silnikach? Spotkałem się z wypowiedziami, ze wymiana to prosta sprawa i ponoć można je wyciągnąć ręką i włożyć nowe pamiętając o podkładkach odpowiadających za głębokość osadzenia.
Chciałbym kupić komplet tulei + nowe pierścienie ale nigdzie nie mogę ich namierzyć. Jeśli chodzi o tuleje do wersji 8 zaworowej są, a do 16 nie ma ;/
Z góry dziękuję za pomoc
![Uśmiechnięty :-)]()