REKLAMA
sam wymieniałem rozrząd dlugoo temu z rok około, więc na bank był dobrze ustawiony, ale jak wiadomo może przeskoczyć.
Aktualnie męczę sie z wyższym spalaniem i delikatnie metalicznym stukiem. W środku taki dźwięk wysoki ale delikatny, mogę mylić się z dźwiękiem silnika, pod maską tym bardziej wszystkie dźwięki sie zlewają, od jakiegoś czasu sie za to zabieram nowa sonda lambda, szczelny wydech bo byla wymieniana plecionka, czyszczona przepustnica, luzy zaworowe, olej w dobrej kondycji, więc niby nie zostaje mi nic innego jak panewki.
Wiec kupilem panewki do tego modelu ale właśnie czytam o tym przeskoczonym ząbku.
Mam elm327 wpinam, bo mam checka i ciągle mowi ze za duzo paliwa w komorze sonda lambda fruwa góra dol czyli prawidlowo, co zresetuje wraca ten sam błąd, koretka paliwa dlugoterminowa -100% czyli leje, jest zakładka timing advance to tam od -10 stopni do 40 stopni.
Map sensor też byl wymieniany bo tutaj jest w kolektorze dolotowym, podcisnienie w normie. Płyny w normie. Objawy na jałowych jak spadnie na takie 700 to drży całe auto, minimalne opóźnienie na gaz przy gwałtownym wdepnieciu z okolo ponad 2k obrotow bo jak to panewka to boje sie go wkręcać wyżej. Swiece nowe cewki nowe. Troche sie rozpisalem