Renault Clio II 1.9 dTi oraz 1.2

15 Maj 2011, 20:18

Witam chodzi mi o te dwa samochody otoz sprawa dotyczy spalania otoz we wszytskich raportach jest napisane ze Renault Clio II z silnikiem 1.9 dTi spala srednio 4,7 l/100km a Renault Clio II z silnikiem 1.2 w benzynie spala az 6,5 l/100km czy jest tutaj napewno zgodnosc czy nie ja rozumiem ze ten pierwszy to diesel ale czy napewno taka roznica w spalaniu biorac pod uwage chociaz pojemnosc

prosze o porade
Audi Przewaga Dzięki Technice!
Auditt
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wielkopolskie

15 Maj 2011, 20:30

tak.wyjaśnie po krutce-diesel ma moc żeby się rozpędzić to może mniej wypić a benzyna nie ma siły żeby lekko się bujnać i dlatego musi wypić więcej.tak samo prosty przyklad do tego zagadnienia-Ty podniesiesz 10kg bez trudności tak? A dziecko 8letnie już nie tak lekko to podniesie i przez to więcej 'spali' nie benzyny tylko danonkow oczywiscie.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

15 Maj 2011, 20:31

1.2 jezdzac 50/50 miasto trasa, to spali 6,5l pewnie srednio.

Co do 1.9 DTI, to w trasie ponizej 5l/100km zejdzie na 100% przy spokojnej jezdzie, srednio 4,7l to jednak troche malo mozliwe wg mnie.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

15 Maj 2011, 20:34

własnie o to mi chodzi bo ja tym samochodem bede jezdzil po miescie wiec jak to sie przeklada? Podobno diesli nie nalezy brac w zatloczone miasto tylko benzyne czy tutaj chodzi o spalanie czy o cos innego?
Audi Przewaga Dzięki Technice!
Auditt
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wielkopolskie

15 Maj 2011, 21:00