Od dłuższego czasu borykam się z problemem głośno chodzących wycieraczek (jakby drapały po szybie), ale nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Próbowałem odginać ramiona kluczem nastawnym, aby skorygować kąt nachylenia i przyniosło to jedynie niewielką poprawę, a guma nadal jest krzywo ustawiona względem kierunku "w górę" co widać na poniższym zdjęciu. Bałem się odginać je mocniej, żeby nie przedobrzyć. Szyba została także umyta preparatem Glass Compound Z, a pióra zostały wymienione na nówki OE. Efekt "skrobania" jak był tak jest, tylko że trochę mniejszy i pojawia się on głównie na samym początku cyklu pracy wycieraczek, tj. wtedy gdy rozpoczyna się ich ruch pójścia w górę z pozycji zero. Co tu może być nie tak? Bo ja już nie mam pomysłów.
najtaniej wymienić całe wycieraczki, a jeśli nie to można jeszcze sprawdzić prace silnika wycieraczki, niemniej jeśli potem działa prawidłowo to raczej nie jest wina silnika
Lexus LFA - nieznana historia legendy Lexus LFA, wyprodukowany w limitowanej serii liczącej tylko 500 egzemplarzy supersamochód, zaledwie w kilka lat od wejścia na rynek zyskał status legendy. Niezwykła jest również historia powstania tego modelu. ...
Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe Toyota wprowadzi na rynek nowe silniki, przekładnie i udoskonalone napędy hybrydowe, opracowane w technologii Toyota New Global Architecture, które zapewnią większą moc, wyraźnie lepsze osiągi i dynamikę jednostek ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.