Od dłuższego czasu borykam się z problemem głośno chodzących wycieraczek (jakby drapały po szybie), ale nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Próbowałem odginać ramiona kluczem nastawnym, aby skorygować kąt nachylenia i przyniosło to jedynie niewielką poprawę, a guma nadal jest krzywo ustawiona względem kierunku "w górę" co widać na poniższym zdjęciu. Bałem się odginać je mocniej, żeby nie przedobrzyć. Szyba została także umyta preparatem Glass Compound Z, a pióra zostały wymienione na nówki OE. Efekt "skrobania" jak był tak jest, tylko że trochę mniejszy i pojawia się on głównie na samym początku cyklu pracy wycieraczek, tj. wtedy gdy rozpoczyna się ich ruch pójścia w górę z pozycji zero. Co tu może być nie tak? Bo ja już nie mam pomysłów.
najtaniej wymienić całe wycieraczki, a jeśli nie to można jeszcze sprawdzić prace silnika wycieraczki, niemniej jeśli potem działa prawidłowo to raczej nie jest wina silnika
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
Co czeka branżę warsztatową w 2023 roku? Najnowsze dane wskazują, że w 2022 roku w Polsce zarejestrowano niemal 383 tysiące nowych aut osobowych oraz ponad 700 tysięcy samochodów używanych importowanych z zagranicy. Mniejsza dostępność nowych pojazdów, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.