Renault Espace 2.8V6 Problem! Nie chce jeżdzic na paliwie.

19 Sty 2013, 18:27

Witam. Proszę o pomoc bo już sił nie mam do mojej renówki. A więc Problem polega na tym że auto na paliwie zachowuje się jak by miało z 50 koni paliwa żre od groma nawet do 26-30 na 100km, po dłuższym postoju 2-3dni auto po odpaleniu kicha prycha nie chce się wkręcać na obroty dopiero po jakimś czasie coś tam łapie. Ostatnio w samochód zainwestowałem bardzo dużo pieniędzy, między innymi wymienione było: Czujnik położenia wału, Sonda w tłumiku, wtryski, pompa paliwowa, czujniki temperatury, sprawdzone było czy nie ma przedmuchów jak i również czy ma dobrą kompresje, silnik krokowy (wymieniony był rok temu na oryginalny boscha a ostatnio jak chodziła na benzynie to z ciekawości odłączyłem go kostką która do niego wchodzi i nie zauważyłem żadnej reakcji ani żeby spadały obroty i ani żeby rosły tak jak by go komputer nie używał). Prosił bym o jakąś poradę co z tym zrobić lub namiar do naprawdę dobrego mechanika który jest w stanie przywrócić mojej renówce tą moc i tą płynną jazdę na paliwku co kiedyś jestem z województwa Łódzkiego- Tomaszów Maz.
Adam2291
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Renault Espace II
Silnik: 2.8v6 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

19 Sty 2013, 22:53

Dodaje link do filmiku jak odpala.


[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Adam2291
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Renault Espace II
Silnik: 2.8v6 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

19 Sty 2013, 23:26

Silnik chodzi jakby był już dość wysłużony - jest głośny nawet mimo wieku. Może przyda się już kapitalka?
Xyoz
Początkujący
 
Posty: 80
Prawo jazdy: 22 12 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Seat Toledo
Silnik: 1.6 101km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

20 Sty 2013, 01:00

Właśnie kurcze nie ma żadnych przedmuchów i ma dobrą kompresje i mechanik wykluczył tą opcje.Więc to można wykluczyć nie wiem za bardzo co czym steruje bo wydaje mi się że to juz opcja elektroniczna gdzieś nawala.A na gazie jeździ w miarę dobrze ale gazownik powiedział że nie może mi ustawić dobrze gazu gdyż nie pracuje dobrze na benzynie.
Słyszem coś o czujniku który dawkuje ilości paliwa tylko nie wiem jak to się nazywa i gdzie on sie znajduje a w moim mieście nikt nie umie reni zrobić. Ostatni mechanik powymieniał sporo rzeczy i nadal lipa.
Adam2291
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Renault Espace II
Silnik: 2.8v6 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

20 Sty 2013, 13:20

Jeśli nie ustalisz,że przyczyna problemów nie leży na pewno po stronie sterowania elektronicznego jednostką,to będziesz stał w miejscu.Taki dźwięk silnika może być typowy dla wielu uszkodzeń,ale też nieprawidłowego spalania paliwa. Wiele rzeczy niepotrzebnie wymieniałeś,nie mają one nic wspólnego z taką pracą silnika.Najpierw powinieneś udać się do ASO Renault po diagnozę,oni mają tam komputer diagnostyczny.Bez tego ani rusz,bo wymienisz całe auto na nowe(części) a usterki nie usuniesz,
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

20 Sty 2013, 14:53

Stała prawie dwa miesiące w serwisie Renault pomiędzy Piotrkowem Tryb a Bełchatowem. Tydzień było dobrze a po tygodniu znów to samo i kasa w błoto. Jeżeli nie znajdę sam przyczyny to wybiorę się do serwisu do Łodzi tylko jestem ciekaw czy oni pomogą.Dziś zachowywała sie jakby nie chodziła na wszystkich garach bo nawet na gazie nie chciała się wkręcić na obroty dobrze, po 15 minutach na gazie funkcjonowała normalnie.
Adam2291
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Renault Espace II
Silnik: 2.8v6 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...

20 Sty 2013, 15:21

Po to masz instalkę Lpg by łatwiej było tobie ustalić w czym tkwi problem,paliwo czy elektryka,itd.Akrat nigdy nie interesowałem się zbytnio Vanami,ich silnikami,dlatego nie znam typowych przypadłości tego silnika,nic o tym silniku nie wiem.Musi mieć jak każdy,swoje słabe strony,typowe mankamenty.Jeśli po wizycie w serwisie przez jakiś czas było ok.to należy raczej wykluczyć mechaniczną awarię.Najprawdopodobniej będzie coś nie tak, ze sterowaniem jednostką napędową,czsami zaśniedziałe połączenia masowe dają w kość, i lipka(np.Mercedes W211),czasami trzeba wymienić całą wiązkę elektryczną i po problemie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Sty 2013, 22:05

Cóż,mogę podać tylko typowe usterki silników V6 Renault czyli---awarie elektryki i elektroniki.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)