Renault Kango Silnik 1.1i Problem z kompresją

13 Sie 2009, 20:40

Witam. Mam problem przy aucie renault kango a mianowicie chodzi o kompresje, problem na 2 i 3 garze. Pierwszy gar ma kompresje 9,5 bara 2 i 3 po 5,5 bara a 4 10 barów. Martwi mnie 2 i 3 gar. Silnik ma przejechane 240 tyś km bez remontu. Po odpaleniu nie widać dziwnego zachowania silnika nie szarpie, równo pracuje. Oleju nie bierze grama. Płyn chłodzący w porządku brak oznak oleju w wodzie i odwrotnie. Nie dymi z miejsca bagnetu do oleju. Z rury wydechowej też w porządku, nic się nie wylewa nie dymi na kolorowo nie śmierdzi benzyną. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, świece. Jak podleję 2 i 3 gar olejem po przez otwór od świecy kompresja wzrasta do 7,5 bara. Może wystarczy uszczelka pod głowicą? Zawory wyregulować/ wymienić? Pierścienie na tłokach? Prosił bym o radę co może być nie tak?? Powiedziano mi że czeka mnie remont całego silnika co muszę się liczyć z kosztem 4 tyś.
fura91
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków
  • 14 Sie 2009, 09:47

    Jak jest problem z kompresją to raczej remont - tłoki,pierścienie,głowica itd.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jak naładować akumulator?
      Ładowanie akumulatora to pozornie łatwe zadanie, jednak może nastręczyć pewnych trudności. Jak poradzić sobie z tym wyzwaniem? Przede wszystkim należy pamiętać, że akumulator może być ładowany jedynie prądem stałym. Dlatego ...