13 Sie 2009, 20:40
Witam. Mam problem przy aucie renault kango a mianowicie chodzi o kompresje, problem na 2 i 3 garze. Pierwszy gar ma kompresje 9,5 bara 2 i 3 po 5,5 bara a 4 10 barów. Martwi mnie 2 i 3 gar. Silnik ma przejechane 240 tyś km bez remontu. Po odpaleniu nie widać dziwnego zachowania silnika nie szarpie, równo pracuje. Oleju nie bierze grama. Płyn chłodzący w porządku brak oznak oleju w wodzie i odwrotnie. Nie dymi z miejsca bagnetu do oleju. Z rury wydechowej też w porządku, nic się nie wylewa nie dymi na kolorowo nie śmierdzi benzyną. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, świece. Jak podleję 2 i 3 gar olejem po przez otwór od świecy kompresja wzrasta do 7,5 bara. Może wystarczy uszczelka pod głowicą? Zawory wyregulować/ wymienić? Pierścienie na tłokach? Prosił bym o radę co może być nie tak?? Powiedziano mi że czeka mnie remont całego silnika co muszę się liczyć z kosztem 4 tyś.