Jest to auto godne uwagi bo już nie tak awaryjne jak poprzednik, a same naprawy do których dochodzi nie są drogie na tle konkurencji. Do tego dobry silnik 2.0 Turbo to chyba najlepsza jednostka benzynowa z gamy silników które oferuje Laguna.
Bardzo fajny i prosty w budowie oraz tani ewentualnych naprawach system 4 Control. System czterech kół skrętnych świetnie sprawdza się w tym aucie i poprawia jego zwrotność oraz prowadzenie w tracie. Jest raczej trwał i się nie psuje.
Tu masz pokazane fajnie jego działanie:
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Ogólnie warto zainteresować się tym autem. Trzeba jednak wiedzieć że i w tym modelu potrafią występować nader często problemy np. z kartą hands free służącą do otwierania i uruchamiania samochodu, elektrycznie sterowane szyby czasem zawodzą, czujnik temperatury spalin potrafi ulegać przedwczesnej awarii, a czujniki ciśnienia w oponach czasem nie dają spokoju. Patrząc na zawieszenie to przednie wahacze chyba najszybciej się zużywają na naszych drogach.
Na plus można zaliczyć tu zabezpieczenie antykorozyjne które w Lagunie III wypada bardzo dobrze na tle konkurencji oraz samo prowadzenie dzięki systemowi czterech kół skrętnych o którym wspomniałem.