Renault Megane 3 v Dacia logan stepway v peugeot 407 v opel astra H

04 Lip 2017, 13:43

mateusz9986 napisał(a):czyli skoro uważasz że wszystko co na F jest beee, to rozumiem że najlepiej szukać Passeratti B5 1.9 TDI z przebiegiem 180 tys km od Niemca lub Passeratti B6 z super udaną jednostką 2.0 TDI którą Niemiec jeździł do kościoła ?


Widzę, że tym forum to pewna prawidłowość, że jeśli pisze się prawdę o francuskich autach to automatycznie jest się wielbicielem volkswagenów :/
Skąd u Was te kompleksy na tym punkcie?
Nie, wcale tak nie uważam. Nie wiem nic o Passatach, nie mam pojęcia czy są godne polecenia. Ale uczciwie przyznam, że sam je kiedyś hejtowałem - jak na właściciela francuskiego auta przystało.

mateusz9986 napisał(a):Po za tym Dacia bazuje na Clio II, Megane I które uchodziły akurat za jedne z lepszych aut francuskich.


Megane I jest jednym z lepszych aut francuskich? :shock:
Mateusz, sorry, ale nie dogadamy się. Ty piszesz z perspektywy obecnego właściciela francuskiego auta, a ja mam ten komfort, że się ostatniego Francuza pozbyłem i nie mam zamiaru wracać do francuskiej motoryzacji. Pewnie parę lat temu wtórowałbym Ci w hejtowaniu aut niemieckich i mówilibyśmy jednym głosem jakie to Francuzy są wspaniałe, ale teraz tak nie będzie - za dużo te auta kosztowały mnie nerwów. Obyś nie musiał przechodzić tego co ja.

Ciężko z Wami dyskutować Panowie, bo jesteście bardzo emocjonalnie związani ze swoimi autami - zupełnie niepotrzebnie. Mój kumpel Galakty się na mnie obraził, Ty zarzucasz mi pisanie bzdur...Ehhhh....
Pozostawiam do uznania autora tematu czy chce faktycznie pakować się we Francuza. Polecam dużo czytać, przeglądać fora fanów poszczególnych marek i samemu wyrobić sobie opinię.
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
1

04 Lip 2017, 13:52

Kolego mylisz się jeśli uważasz że piszę tak ponieważ jestem posiadaczem Francuza. Wiem po prostu że każde auta się psują a wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz się trafi. Miałem już w swoim życiu 3 szt. Renault, miałem Skodę, miałem Mazdę, Fiata, mam doświadczenia większe lub mniejsze z Fordem, Peugeotem, Daewoo, Audi i wiem że wszystko zależy od stanu auta. W takim razie doradź coś koledze co Twoim zdaniem jest godne polecenia.
Znam właściciela Megane I który ma prawie 300 tys. przebiegu, nie jest zwolennikiem wielkiego dbania o auto i dojeżdża nim dziennie do pracy 50 km w jedną stronę bez większych usterek. Znam również właścicieli Audi którzy mają przebiegi podobno poniżej 200 tys km. a średnio raz na 3 miesiące coś muszą robić.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

04 Lip 2017, 13:56

mateusz9986 napisał(a):W takim razie doradź coś koledze co Twoim zdaniem jest godne polecenia


Przeczytaj mój drugi post w tym temacie.
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
1

04 Lip 2017, 14:02

Ok przeoczyłem. Nie żebym się czepiał ale polecasz auta mocno stereotypowe, Corolle E12 nie dopisując że tylko wersje po lifcie bo te przed mają duże problemy z poborem oleju. Polecasz Astre 1.8 bo wszyscy tak piszą, nie dodając informacji że ten silnik lubi łyknąć litr oleju na 1000km i w zasadzie żaden remont na dłuższą metę nic tutaj nie da. Polecasz Focusa 1.6 z czym się zgadzam tylko również nie dopisujesz że są dwie wersje 1.6 - 100 konna godna polecenie i 115 w której trzeba się liczyć z bardziej skomplikowanym osprzętem tj. zmienne fazy rozrządu, 4 sondy lambda, 2 katalizatory.
Sparzyłeś się na jednym francuskim samochodzie i teraz uważasz że wszystkie są złe. Skoro w przypadku Astry przywołujesz opinię internetowe innych użytkowników to poczytaj również te dotyczące np Citroena C5 i zachwalanych przez użytkowników silników i zawieszenia hydro - a przecież to też francuz :).
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

04 Lip 2017, 14:13

mateusz9986 napisał(a):Sparzyłeś się na jednym francuskim samochodzie i teraz uważasz że wszystkie są złe.


Na trzech francuskich samochodach (Peugeot 206, Megane II, C5 I FL) :ok:
Ale też swoje przez te 10 lat zdążyłem przeczytać i omówić z właścicielami tych aut, mechanikami, właścicielami serwisów, dostawcami części.

mateusz9986 napisał(a):Nie żebym się czepiał ale polecasz auta mocno stereotypowe, Corolle E12 nie dopisując że tylko wersje po lifcie bo te przed mają duże problemy z poborem oleju. Polecasz Astre 1.8 bo wszyscy tak piszą, nie dodając informacji że ten silnik lubi łyknąć litr oleju na 1000km i w zasadzie żaden remont na dłuższą metę nic tutaj nie da. Polecasz Focusa 1.6 z czym się zgadzam tylko również nie dopisujesz że są dwie wersje 1.6 - 100 konna godna polecenie i 115 w której trzeba się liczyć z bardziej skomplikowanym osprzętem tj. zmienne fazy rozrządu, 4 sondy lambda, 2 katalizatory.


Tu przyznaję, że możesz mieć rację, bo wiedzę o tych autach zaczerpnąłem od innych forumowiczów stąd - sam dopiero poznaję inne auta niż francuskie. Ale doprecyzowując:
- Corolla E12 po lifcie oczywiście (zgodnie z tym co napisał mi kiedyś bodajże szybki),
- Astra H 1.8 - tu mnie zaskoczyłeś, bo pytałem o ten pobór oleju (też obiło mi się o uszy, że Opel = znikający olej) i nikt nie pisał o litrze na 1000 km :/
- Focus 1.6 - chodziło mi o wersję 100konną bodajże (wstydliwie napiszę, że nie wiedziałem o istnieniu wersji 115 - konnej :oops: ).
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
0

04 Lip 2017, 14:23

mateusz9986 napisał(a):Kolego mylisz się jeśli uważasz że piszę tak ponieważ jestem posiadaczem Francuza. Wiem po prostu że każde auta się psują a wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz się trafi. Miałem już w swoim życiu 3 szt. Renault, miałem Skodę, miałem Mazdę, Fiata, mam doświadczenia większe lub mniejsze z Fordem, Peugeotem, Daewoo, Audi i wiem że wszystko zależy od stanu auta.


Mateusz ale spokojnie... to nie jest taaak każde auto się psuje i masz 100% racji tylko jedne bardziej drugie mniej.
Dam Ci proste przykłady moja żona ma Fiata 500x 1,4t. Ma przejechane około 15tyś.km. i jest to jej druga 500ka (została w rodzinie) a w naszej firmie jeszcze było scudo 1,6hdi wszystkie auta kupione jako nowe. Te trzy fiaty w drobnych usterkach potrzebowały więcej czynności niż wszystkie moje stare tojoty którymi zrobiłem 10x więcej kilometrów. Oczywiście dużo napraw było na gwarancji tylko wiesz co mam teraz powiedzieć jak po 12tyś.km. do wymiany były wszystkie mocowania amorów albo praktycznie odpadł przedni stabilizator i przez kilka dni nie można było jeździć nowym Fiacikiem. I jak coś to polecę każdemu 1,4t z Fiata ale przy założeniu że dotknął go problemy z detalami których być nie powinno.
Oczywiście ktoś powie że Fiat jest tani no niby tak ale co będzie jak po gwarancji wysypią się amory samo utwardzające się skoro mocowania wytrzymały 12tyś.km. :?: :bored:

Co do aut na "F" też nie trzeba popadać w paranoje ani w jedną stronę ani w drugą. Uzyskujemy niską cenę ale w zamian za usterki.

Idealnym przykładem jest mój kolega/wspólnik ten od super seatów 1,4tsi i stopionych tłoków.
Kupił jednocześnie rav4 hybrydę i kajdżara. Oba auta przetestowałem dosyć mocno bo na długich trasach. Cena rav4 hyb uważam jest dupy wzięta nawet po max upustach o wiele taniej wyszedł kadżar 1,2tce. I powiem szczerze fajne autko i na 100% w tym stosunku cenowym do rav4 wybrałbym renaulta tylko że jest jedno małe ale... do 30 tyś.km. czek engine wracał niczym bumerang, odgłosy deski rozdzielczej były klęską którą serwis negował a teraz mieliśmy pojechać do Koszalina i ... autko zaczęło się kiepsko prowadzić z małymi stukami przy zawieszeniu. Oczywiście w ASO bagatelizowano sprawę a kolega stwierdził ze się przychrzaniam... jednak ja postawiłem na swoim no i następna weryfikacja tylko starszego mechaniora ze mną na pokładzie (było bez ściemy :D ) "coś" wykazała . No i w podróż pojechaliśmy pociągiem w kadżarku rozleciała się maglownica.

Więc powtórzę to co ostatnio powtarzam a ktoś napisał już na forum auta z Francji poszły do przodu auta Włoskie też natomiast konkurencja z Japoni i Niemiec poszła do tyłu ale dalej trzeba pamiętać o pewnych wadach aut Włoskich/Francuskich.
Oczywiście przy TSI często te wady są śmieszne ale jednak są.

Nie wspomnę Ci o moich kolegach z firm gdzie były floty... i np: na 14 renaultów 1,5dci połowa rozpadła się przed upływem gwarancji ale były takie co dożyły 400tyś.km. i to na oryginalnym turbo :D Czemu takie różnice nikt nie wie :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
2

04 Lip 2017, 23:29

CrazyHorse napisał(a):407 i Dacia - zdecydowanie nie, za duże przebiegi, żeby ryzykować zakup skarbonki. Gdybyś jeździł wyłącznie po mieście to jeszcze, bo w razie awarii można przesiąść się na tramwaj, ale w Twoim przypadku potrzebujesz sprawnego, niezawodnego samochodu, a nie francuskiego bubla z szalejącą elektryką/elektroniką.
nie będę się rozpisywać, bo już z jednym użytkownikiem toczyłem walkę z wiatrakami na temat 407 (bo przytoczyłem opinie ze źródeł pisanych, a on od jakiegoś tam mechanika, który nie wiadomo czy w ogóle istnieje, no ale mniejsza), ale piszesz straszne bzdury :ok: tak, wiem, Francuzi nadają się tylko do sprzedawania cebuli i pieczenia bagietek, a nie do budowania aut...
Autorze tematu - jeśli znajdziesz pewne 407 od właściciela, nie od handlarza, które jest od kilku lat w jego posiadaniu, to nie ma się zbytnio czego bać. Nie będzie to auto bardziej awaryjne od konkurencji, która też ma swoje bolączki, mniejsze i większe.

szybki
to o czym piszesz dotyczy niestety niemal każdego nowego modelu. Ale jak piszesz o tym Fiacie, to przypomina mi się historia pewnego pana i jego przejścia z ASO BMW :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

05 Lip 2017, 06:23

W pełni zgadzam się z kolegą mike, Wszystko zależy na jaki egzemplarz trafisz, można kupić Lagunę II które mimo opinii będzie jeździć bezawaryjnie, a można wpakować w bezawaryjne według stereotypów Audi po którego laweta będzie przyjeżdżać raz w miesiącu. Częste opinie o problemach z elektryką w autach francuskich mają miejsce ze względu na ich wypadkową przeszłość to raz a dwa zobacz na wyposażenie kompaktu francuskiego a np japońskiego czy niemieckiego za podobne pieniądze. Bezpośrednia konkurencja ma po prostu mniej elementów do zepsucia niż przeciętny francuz.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

05 Lip 2017, 08:23

mike napisał(a):nie będę się rozpisywać, bo już z jednym użytkownikiem toczyłem walkę z wiatrakami na temat 407 (bo przytoczyłem opinie ze źródeł pisanych, a on od jakiegoś tam mechanika, który nie wiadomo czy w ogóle istnieje, no ale mniejsza), ale piszesz straszne bzdury


Z kim niby toczysz tą walkę? W ciągu mojej krótkiej przygody z forum zaatakowali mnie: emilxman, dzida, diddy79, galakty, Faber, Ossy, Invi, mateusz9986, a teraz Ty. Jedyną osobą, która nieśmiało mnie poparła jest szybki, który napisał, że "uzyskujemy niską cenę, ale w zamian za usterki", a tak jest to wyjątkowo jednolite w poglądach, homogeniczne forum - wszyscy zgadzacie się ze sobą we wszystkim :) Nie zauważyłem, żeby ktokolwiek wychylał się tu z poglądami poza mną - nienawidzicie niemieckich aut (VW w szczególności), a francuskie są świetne. Killaz zresztą opisał to w jednym temacie, co skwitowałeś "jak Ci się nie podoba to możesz stąd iść". Moderator narzucający ton dyskusji, a w zasadzie jej nie dopuszczający? Przesiaduję na forach motoryzacyjnych od wielu lat, ale z czymś takim spotykam się pierwszy raz.
Ja piszę "straszne bzdury"? Ile miałeś 407ek kolego? Przypominam Ci, że jeździłem bliźniaczą C5-ką. Podaj mi źródło swojej wiedzy. Gdziekolwiek poszukasz w internecie przeczytasz jak to auto jest kapryśne, nawet w ogólnikowych artykułach dziennikarskich (przy czym w każdym z nich znajdziesz inne usterki jako "typowe"). Np. tu:
http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-uzywany-peugeot-407-2004-2011,nId,621527
http://www.motofakty.pl/artykul/peugeot-407-czy-bac-sie-zakupu-rekina-poradnik-zakupowy-wideo.html
http://autokult.pl/15019,awarie-i-problemy-peugeot-407
Zapraszam na forum peugeot407.net (znam je na pamięć), tam pogłębisz swoją wiedzę na temat tego modelu. Ułatwię Ci pracę (a w zasadzie innym forumowiczom, bo Ty z pewnością tam nawet nie zajrzysz - bo "wiesz swoje"):

"mój peugeot 407 to największa kupa złomu jaką jeździłem. Dla chętnych mogę rozwinąć. Rozmyty wyświetlacz, rdza na tylnej klapie, nie chłodzi klima, nie zasuwa się roleta dachu, szumią łożyska, pipczy przy każdym włączeniu ręcznego, kierunkowskazu, czy przy każdym hamowaniu, regularnie pobiera olej, trzy razy rozlega się gong komputera przy mocniejszym hamowaniu i skręcaniu, a wraz z gongiem zapala się na chwile kontrolka stop i kontrolka oleju, przepalały się żarówki z przodu tak co tydzień i dopiero wizyta u elektryka powiązana z wymianą żałośnie cienkich kabelków usunęła problem, aha nie domyka się tylna szyba. Zaznaczam że auto jest bezwypadkowe i mam je od ....roku :) Kocham 407.." (poniżej inny forumowicz mu odpowiedział: "wszystko to co wymieniłeś to typowe usterki" - zauważcie, że w powyższych artykułach "dziennikarskich" nie ma o nich mowy)
Ktoś inny wymienia typowe usterki (kolejne nowości):
"Typowe usterki to: przełącznik zespolony (nie odbija kierunek, uszkodzenia przełącznika od świateł, uszkodzenia czujnika skrętu co skutkuje komunikatem o braku ESP, do tego pompa wspomagania pracuje ze stałymi obrotami).
Wyświetlacze - rozlewają się przy wyższych temperaturach - problem nie występuje w egzemplarzach młodszych niż 2006r.
Nawiew/klima - uszkadzające się ośki klap od regulacji temperatury - trzeba sprawdzać czy zmienia temperaturę nawiewanego powietrza ciepłe/zimne.
Wycieki z pompy wspomagania - zdarzają się egzemplarze z mokrą pompą i wszystkim poniżej.
Luzy lusterek (składane elektrycznie) - jak wypracowane to klamoczą przy wyższych prędkościach."
Następny:
"Co mi się nie podoba w 407?
Beznadziejne siedzenia (w młodych rocznikach uszkodzone boki siedziska i oparcia) na dodatek twarde.
Uszkadzają się elementy jakie były nie do pomyślenia w starszych peugeotach - wspomniany przełącznik zespolony to poprostu porażka, wytrzymują 4 lata i kierunek nie odbija
Wyświetlacze na konsoli środkowej typu "C" firmy BORG (wersje poniżej V12) - porażka, jak coś takiego mogło trafić do seryjnej produkcji (rozlewanie się od temperatury)
Wyświetlacz w zegarach (dotyczy egzemplarzy z 5-cioma zegarami) również problem lekkiego rozlewania
Klapy w nawiewie - mechanizm do zarabiania pieniędzy przez serwis (cały mieszalnik produkcji SIEMENS) - problem dotyczy peugeot 307, 407, citroen C4 i C5 - woła o pomstę do nieba
Twarde zawieszenie - jeśli ktoś mi mówi że 407-ka jest komfortowa to znaczy że nie jeździł komfortowym samochodem
Kiepskie audio, brak mi zmieniarki (są wersje z nagłośnieniem JBL - nie miałem okazji posłuchać)
Słabe wyciszenie komory silnika
Generalnie 407-ka jest gorzej wykonana niż poprzednik (406) - żadna z powyższych (typowych) usterek tam nie występuje
."

Dalej mi się już nie chce cytować. Jest jeszcze drugie forum peugeota (dłużej działające), na którym znajdziesz tego trochę więcej.
Jak się do tego ustosunkujesz? Ale konkrety proszę, a nie ogólniki, że "wszystkie auta się psują". Uwierz mi, że takich wpisów jest całe mnóstwo i dotyczą aut serwisowanych, z pewnego źródła. Znajdź mi podobne wpisy właścicieli Accorda, Mazdy 6 czy Toyoty Avensis (w przypływie złości na swojego złoma szukałem, nie znalazłem).
Wiem, że olejesz mój post albo go wykpisz, ale przynajmniej ktoś szukający auta będzie mógł go przeczytać i zastanowić się czy 407-ka jest autem dla niego.
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
1

05 Lip 2017, 08:38

CrazyHorse - wszyscy Cię krytykują bo do końca nie wiesz co piszesz i polegasz tylko na tym co jest napisane na forach a nie rzetelnym spojrzeniu na auto. Główną bolączka 407 nie bitej i nie złożonej z dwóch jest zawieszenie, a Ty podajesz że jest to bliźniaczy samochód do C5 i jest to wielki złom, hmm C5 ma zupełnie inny typ zawieszenia, które jakbyś miał trochę więcej wiedzy wytrzymuje spokojnie 2x tyle co zawieszenie aluminiowe w autach Niemieckich, a komfort jazdy jest zupełnie inny. Nikt z piszących w tym poście nie jest wrogiem aut niemieckich i wielkim fanem aut francuskich. Po prostu stwierdzamy fakty. Jeżeli porównałbyś auto nowe typu Golf III i Megane II czy Laguna II to oczywiście że ten Golf jest autem mniej awaryjnym ale spójrz na wyposażenie jednego i drugiego, na osprzęt. Tak jak ktoś napisał wyżej, na dzień dzisiejszy auta koreańskie, włoskie, francuskie są mniej problematyczne niż ich nowe odpowiedniki z Niemiec i o tym wie każdy trochę znający się na motoryzacji. Osobiście wolę żeby przestał mi działać przełącznik od szyb niż żeby zbierał się nagar w silniku. Piszesz np. o Maździe 6 - miałem ten samochód dwa lata, silnikowo bajka zero problemów z elektryką również wszystko ok, tyle że ruda zaczynała jeść wszystko mimo zabezpieczeń. Problemem są nie tylko nadkola ale i elementy zawieszenia, elementy konstrukcyjne. Dodam że było to auto z pewnym przebiegiem poniżej 200 tys km. i nie było tłuczone. O Avensis II też znajdziesz jeśli już się tak upierasz sporo negatywnych opinii i zdań że w żadnym stopniu nie równa się on bezawaryjności Avensis I.
Pamiętajmy również że im więcej konkretnych aut na naszych drogach, tym więcej opinii w internecie szczególnie tych negatywnych, bo o pozytywach mało kto pisze.
Sam nie jestem zwolennikiem żadnej konkretnej marki, jeżdżę tym co mi się w danej chwili podoba, co jest zadbane, w miarę pewne. Unikam tylko modeli które mają wady fabryczne, a że takie mają na chwilę obecną głównie VAG-i to nikogo z nas wina.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

05 Lip 2017, 08:46

CrazyHorse, Mike akurat odnosił się do innego forumowicza nie do Ciebie :D
a to, że Cię skrytykowaliśmy... przyszedłeś tutaj chyba tylko po to, żeby psioczyć na francuskie auta jakie to złe w każdym poście. Bo się sparzyłeś, a zero obiektywizmu z Twojej strony. Ja mam do czynienia z 407, 2 lagunami, sam miałem 206, a szwagra dziewczyna ma scenica. Więc mi jak coś nie zarzucaj, że nia mam bazy do wyrażania opinii :) i nie jestem miłośnikiem francuskiej motoryzacji uważającym, że to super auta. A Ty sparzyłeś się i teraz wylewasz wszędzie żale
Faber
Aktywny
 
Posty: 262
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG
0

05 Lip 2017, 08:49

mateusz9986 napisał(a):wszyscy Cię krytykują bo do końca nie wiesz co piszesz i polegasz tylko na tym co jest napisane na forach


No właśnie w tym sęk, że polegam na własnym doświadczeniu, doświadczeniu moich mechaników i forumowiczów, którzy mają te auta. Piszesz tak celowo, żeby mi dogryźć czy nie czytasz tego co piszę?

mateusz9986 napisał(a):Główną bolączka 407 nie bitej i nie złożonej z dwóch jest zawieszenie, a Ty podajesz że jest to bliźniaczy samochód do C5 i jest to wielki złom, hmm C5 ma zupełnie inny typ zawieszenia, które jakbyś miał trochę więcej wiedzy wytrzymuje spokojnie 2x tyle co zawieszenie aluminiowe w autach Niemieckich, a komfort jazdy jest zupełnie inny


Napiszę to jeszcze raz - miałem C5-kę I FL z hydroactive, znam różnicę w budowie tego zawieszenia i zawieszenia 407ki. Opisywałem już komfort jaki daje hydroactive - jest przereklamowany. Jak chcesz ze mną dyskutować to szacunek do rozmówcy wymaga tego, żeby chociaż przeczytać co ma on do powiedzenia.

mateusz9986 napisał(a):Po prostu stwierdzamy fakty


Czyli powyższe moje źródła kłamią? Użytkownicy tych aut wymyślają sobie usterki? Jeździłem do mechanika dwa razy w tygodniu, bo ma dobrą kawę?

mateusz9986 napisał(a):Tak jak ktoś napisał wyżej, na dzień dzisiejszy auta koreańskie, włoskie, francuskie są mniej problematyczne niż ich nowe odpowiedniki z Niemiec i o tym wie każdy trochę znający się na motoryzacji


Tu nie polemizuję, bo auta nowe są poza moim zasięgiem finansowym i się nimi nie interesuję.
CrazyHorse
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Auto: Corolla E12, Audi 80, Camry IV
Silnik: 110KM, 90KM, 131KM
Paliwo: Benzyna
1

05 Lip 2017, 08:58

CrazyHorse napisał(a):Tu nie polemizuję, bo auta nowe są poza moim zasięgiem finansowym i się nimi nie interesuję.
- skoro tak jest to dlaczego udzielasz się przy pomocy w odpowiedzi dot. samochodu z budżetu 15-18 tys. ? W tym przedziale nie znajdziesz dobrego, zadbanego samochodu z Niemiec czy Japonii bynajmniej klasy C i wyżej. Znajdź za 15-18 tys. ostatnie porządne Audi A4 B6 z silnikiem 1.6 MPI lub 1.8T które nie jest złożone z dwóch. Poszukuj Mazdy 6 która nie miała już robionej blacharki, lub nie widać śladów korozji, poszukaj Hondy Accord 2.0 155 z normalnym przebiegiem. Hydroactiv jest Twoim zdaniem przereklamowany, moim nie. I z tego co również czytałem na forum większość użytkowników właśnie za to chwali ten samochód, za udane jednostki benzynowe i 2.0 HDI. Widać większość użytkowników oraz mechaników z którymi rozmawiałeś albo trafiła na auto po przygodach z dużymi przebiegami albo mieli pecha albo po prostu porównują te auta z toczydłami typu Golf III czy Audi 80 - trzeba pamiętać że te samochody były udane, były bezawaryjne ale ich już nie będzie. Osobiście miałem kilkanaście samochodów i najbardziej awaryjna z nich ku zaskoczeniu była Skoda z prostym silnikiem a wszystko dlatego że po prostu była najmniej zadbana przez wcześniejszego właściciela.
Jeżeli ktoś szuka C5 I fl, 407, Meganki II za 10-11 tys to nie dziwie się że to potem nie chce jeździć. Ludzie sami robią sobie problemy na siłę szukając aut wyższej klasy za najniższą cenę na rynku a potem mają pretensję że coś świruje.
Ostatnio edytowany przez mateusz9986, 05 Lip 2017, 09:01, edytowano w sumie 1 raz
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
1

05 Lip 2017, 09:00

Jezu, jeszcze ta sama wojenka o Francuzy? Dajcie spokój, gość kupił za małe buty bez przymierzania i teraz każdemu odradza. Ile można to samo wałkować :|
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

05 Lip 2017, 09:05

galakty też racja
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0