Renault Megane 96' 2.0RT

29 Kwi 2013, 01:37

mianowicie chodzi to iż nie mogę odpali auta, nie kręci...

imo nie mam sciagnietego bo mi kasy juz nie starczylo, ale na wyplate ogarne,

dzisiaj pojechalem w trase bylo git wrocilem git, pojechalem na zakupy silnik odpalilem za drugim razem, pod marketem po zakupach auto nie odpalilo, nie zalaczyl sie imo bo nawet nie kreci mi rozrusznik... reset kompa robilem i nic nei pomoglo, sry jestem zielony w tym temacie i nie wiem co robic dalej... co to moglo byc zeby nie jechac do mechanika od razu moze damy rade samodzielnie cos wykminic ?

edit: auto jak w temacie R megane Coupe 96' 2.0RT
90FoxZG
Nowicjusz

Auto: Renault 19

29 Kwi 2013, 14:36

Wiem tylko,że w tych autach dochodziło do rozkodowywania immobilisera,wtedy nie odpalisz silnika.Osobiście pozbyłbym się immo.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Kwi 2013, 16:27

sytuacja wyglada następujaco :)

udalo sie odpalic autko na zapych ;) ale po dojechaniu do domku auto zgasilem i nic nie gra... mechanik powiedzial ze dopiero po majowce stawic na warsztat go moge :( co to moze byc w ciagu dalszym ?

imo resetowałem i działa jak dla mnie poprawnie
90FoxZG
Nowicjusz

29 Kwi 2013, 18:09