Renault Megane Coupe 2.0 IDE - problem z rozruchem

20 Lut 2013, 17:31

Witam. Dzisiaj byłem oglądnąć Megane Coupe w komisie. Auto mi przypasowało, sprzedający odpalił je przy mnie - za pierwszym razem odpaliło bez najmniejszego problemu. Popracowało na wolnych obrotach około 10min, następnie zostało wyprowadzone z terenu komisu (o własnych siłach) i zgaszone. Później pojawiły się problemy z odpaleniem. Silnik palił na 2,3 gary, przerywał na wolnych obrotach i strzelało z rury wydechowej. Handlarz tłumaczył to tym, że poprzedniego dnia umył silnik i teraz po zagrzaniu go niedostatecznie wydmuchana woda zaczęła parować (auto stało na mrozie). Rozkręcił fajki świec i faktycznie zbierała się tam woda. Po prowizorycznym wysuszeniu silnik odpalił. Chodził na wolnych obrotach może z 5 min po czym samoistnie zgasł i nie dał się ponownie uruchomić. Srzedający zaproponował że auto pozostawi u siebie w garażu i żebym przyjechał za 2-3dni. Nie znam się niestety na silnikach dlatego piszę tutaj z pytaniem czy tłumaczenie handlarza jest prawodpodobne, czy może jest to jakiś problem z silnikiem i lepiej omijać to auto szerokim łukiem?
Ostatnio edytowany przez silvo44, 21 Lut 2013, 17:32, edytowano w sumie 1 raz
Powód: poprawiłem tytuł..
pionierx
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 0- 0-2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: CC
Silnik: 0.9

21 Lut 2013, 11:39

Do tego auta z tym silnikiem(bezpośredni wtrysk)podchodź z kijem,a jeśli go kupisz uprzednio zaszczep się przeciwko wsciekliźnie,ten silnik jest wściekle nieprzyjazny kierowcy,Renault zrezygnowało z niego po 3 latach produkcji,nie bez powodu!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprzedaż opon w 2020 roku (PZPO)
    Pierwsza połowa roku bardzo zła, kolejne kwartały coraz lepsze. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO) w czwartym kwartale 2020 roku widać częściowe odbicie sprzedaży opon na rynek – wzrosty ...