nie jest on ani super oszczędny, ani super hiper inny
![Mr. Green :mrgreen:]()
nie mówiąc o niusach z motonjus
jest to zwykły diesel o bezpośrednim wtrysku z rozrządem comon rail z dwumasą, przez zastosowania kilku rozwiązań jest po prostu cichszy niż TDI VW
![Mr. Green :mrgreen:]()
oczywiście przy odpaleniu usłyszysz że to diesel ale Renault zastosował kilka tricków ani nim nie telepie ani nie terkocze, podczas jazdy prawie nie czuć że to diesel, co do oszczędności to 4,8-5lON na 100km nie jest jakimś rewelacyjnym wynikiem, przy tak lekkim samochodzie, dla porównania Clio Sport 2.0 spala średni 6l PB na 100km mając pod maską 205 a nie 82 kucyki
ogólnie nowe Clio jest składane na rzepach i taśmie klejącej (serio) wykończenie jest mega tandetne, ale cóż się spodziewać po tanim, małym autku, jak dla mnie fotele (nawet te sportowe z alcantary) są po prostu nie wygodne, więc się przymierz na początek żebyś później fotelków nie zmieniał
a co do grzebania to nie jest tak strasznie
![Mr. Green :mrgreen:]()
da się z tego silniczka wycisnąć odrobinę więcej ale nie za 5PLN niestety trzeba troche zainwestować
![Wink :wink:]()