REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):A dlaczego nie stosujesz sę do pkt 4 regulaminu?
Dlaczego nie napisałeś w odpowiednim dziale?
Nie jesteś nową forumowcziką i powinnaś wiedzieć jak i gdzie pisac swoje tematy...
Poprawiono i przeniesiono.
Co do tematu - najcześciej wycieki pojawiają się na wężach gumowych układu chłodzenia - albo są sparciałe ( wówczas pocą się podczas nagrzewania lub stygniecia silnika ) albo w miejscu, gdzie są opaski - poprostu się przecierają. Innym miejscem wycieku, który zdarza się troszkę rzadziej to chłodnica.
Żeby sprawdzić skąd ten wyciek, to musisz obserwować cały układ chłodzenia podczas nagrzewania oraz podczas stygnięcia silnika.
Jeżeli się okaże, że wszystko jest suche, czyli że nie ma wycieku zewnętrznego, to pozostaje uszczelka pod głowicą - jeżeli tego płynu nie ma w oleju, to najprawdopodobniej jest w komorze spalania. Nie masz czasami małych problemów z uruchamieniem zimnego silnika, albo po dłuższym postoju?
Ile tego płynu ucieka za całą noc?