Renault Scenic 1.6 16V 2002 B+G

12 Paź 2010, 15:20

Witam. Mam problem z wyżej wymienionym samochodem. Po zapaleniu zimnego silnika obroty utrzymują się w granicach 1000 - 1250. Przy starcie można odczuć jedno lub dwa szarpnięcia, po czym silnik zbiera się normalnie na obroty. Po wyluzowaniu obroty spadają do 500 a silnik potrafi nawet zgasnąć. Na rozgrzanym silniku wszystko jest w normie i problem nie występuje. W tym modelu zamontowana jest elektroniczna przepustnica, którą w warsztacie wyczyszczono i wymieniono, ale problem nie znikł. Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. W czym może tkwić problem?
Ostatnio edytowany przez avirex31, 12 Paź 2010, 18:08, edytowano w sumie 1 raz
avirex31
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wadowice

12 Paź 2010, 18:54

To,że na gazie tak się dzieje to normalne(zimny silnik),tym się nie sugeruj! Trudno jest tak zdiagnozować co jest przyczyną,sprawdź ssanie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8597
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Paź 2010, 08:18

Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Drogo, szybko i luksusowo - zestawienie wyjątkowych coupe!
    Tendencje wzrostowe w segmencie samochodów premium są mocno widoczne na rynku polskim od dobrych kilku lat. Sprzedaż rośnie systematycznie, dzięki czemu według danych pochodzących z raportu PZPM, w roku 2015 auta luksusowe ...
    Targi TTM 2019
    Dla każdego mechanika i właściciela warsztatu targi branżowe to dobra okazja do obejrzenia najnowszych produktów i urządzeń do codziennej pracy. W jednym miejscu można zobaczyć, dotknąć, porozmawiać z producentem, ...