Witam. Mam taki problem. Jakiś miesiąc temu jadąc powyżej 120 auto zaczęło tracić moc, po redukcji biegu na chwilę załapało ale dalej traciło moc aż zgasło. Zjechałem odpaliłem od nowa i problem zniknął. Za jakiś kilometr stojąc na światłach znów zgasł ale również bez problemu odpalił. Problem zniknął na jakiś czas. Po tygodniu czy dwóch, znów jadąc powyżej 120 na 6-stce taka sama akcja z tym, że już nie mogłem odpalić. Odpiąłem aku, pogrzebałem w bezpiecznikach i przekaźnikach i nic. Czekając na lawetę jeszcze raz po 20 min spróbowałem odpalić i załapał. Znów miałem spokój. Ale wymieniłem filtr paliwa bo wyglądało to tak jakby nie dostawał paliwa. Ale teraz w piątek, pożyczyłem busa znajomemu. Nigdy ropniakiem nie jeździł i zamulił go pod górkę na 6 przy 70 i mu zgasł. No i niestety nie mogę go odpalić do dziś. Kumpel z kompem podjechał i wyszły błędy: Df091 Df019 Df067
Kiedyś miałem podobnie w citroenie c4 i był to walnięty czujnik wałka rozrządu. Ale w cytrynie od razu komp to rozpoznał. A tutaj różne błędy wyskakują. Poprawiłem masę, bo była śruba lekko skorodowana. Ale nic to też nie pomogło. Jakieś pomysły? Może to któryś przekaźnik albo właśnie czujnik?
Kmicic86 napisał(a):No i niestety nie mogę go odpalić do dziś. Kumpel z kompem podjechał i wyszły błędy: Df091 Df019 Df067
Tu masz ich opis: DF091 - czujnik położenia wałka rozrządu DF019 - obwód czujnika prędkości obrotowej wyjścia skrzyni biegów Df067 - zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej (układ regulacji ciśnienia na listwie CR)
Pozostaje sprawdzić dokładnie po kolei wszystko czego dotyczą te błędy.
Światowa premiera Golfa Varianta Podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Volkswagen prezentuje – jako światową premierę – nowego Golfa Varianta. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf Variant jest lżejszy nawet o 105 kg. Po raz pierwszy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.