Renault Trafic 1,9DCI 100 problem pilne pomocy

24 Lip 2014, 10:53

Witam ostatnio mi się posypała skrzynia biegów mechanik wymienił mi na skrzynie z laguny od tamtej pory zaczął silnik nierówno chodzić pompa wspomagania się posypała a po za tym dzisiaj się dowiedziałem że zawory w silniku są podparte tylko nie wiadomo czy nie wypaliło gniazd proszę o rade czy podpiłować zawory czy od razu rozbierać wszystko i robić a po drugie czy z powodu tej skrzyni co mi wymienili na skrzynie z laguny mogło się wszystko posypać bo ona miała inne przyłożenie ale już mam druga z trafica zamontowaną
piter97
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Biłgoraj

24 Lip 2014, 11:07

W tym silniku luz na zaworach ustala się poprzez dobór szklanek popychaczy o odpowiedniej "grubości,, Do tej operacji konieczny jest demontaż wałka rozrządu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lip 2014, 17:33

a ktos wiecej cos powie czy z powodu złego przyłozenia skrzyni mogło sie uszkodzic to wszystko
piter97
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Biłgoraj

21 Lis 2019, 10:32

Witam wszystkich! Wczoraj nagle przy rozpędzaniu się auto weszło w tryb awaryjny czyli zapaliła się kontrolka (świece żarowe oraz prostokąt), niestety nie mogę dołączyć tu zdjęcie. Auto straciło moc, prawie się już nie rozpędzało więc ledwo dojechałem do komputera błędów. Komputer pokazał następne błędy:
DF186 -Preheater plugs circuit, -Signal missing or faulty, -Permanent.
DF301 -Air intel circuit, -Leak detected, -Intermittent.
Wtedy po odpalaniu silnika kontrolka się zapalała na krótko, potem gasła i się zapalała już na stałe przy rozpędzaniu się.
Dziś pojechałem do mechanika, ale po 30 min dosyć szybkiej jazdy auto już nie wchodziło w tryb awaryjny czyli kontrolka się nie zapaliła więc nic się nie udało ustalić.
Co to mogło być? Gdzie ew szukać usterkę? Oraz jak ew to naprawić?
Proszę chociażby o jakieś wstępne wątki pomocnicze. Pozdrawiam Wszystkich!
igor97
Nowicjusz
 
Posty: 21

21 Lis 2019, 11:51

Wychodzi na to że masz nieszczelność układu dolotowego
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Lis 2019, 12:49

Dziękuję za odpowiedź, ale wtedy raczej ta usterka byłaby cały czas. Bo wczoraj wieczorem po 30-min szybkiej jazdy z hamowaniem i rozpędem auto NIE weszło w tryb awaryjny
igor97
Nowicjusz
 
Posty: 21
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Deska windsurfingowa na dachu
    Jak przewieźć deskę windsurfingową lub kajak? Sprzęt pływający jest szczególnie trudny do przewożenia. Najbardziej praktycznym rozwiązaniem jest umieszczenie go na dachu i odpowiednie przymocowanie do belek mocujących. ...

21 Lis 2019, 13:14

Wszystkie czujniki że sobą współgrają i mogą nie wychwycić aż tak dużego odchyłu pracy wiec i błędem nie będzie sypać. Wczoraj właśnie zmienialem rurę od turbo, uwierz ze dziura na 2 palce i jednego dnia jechałes przez 10 km bez problemu a czasami po 100 metrach wyskakiwał check i odcinalo moc więc jak widzisz nie ma tu reguły
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4