Mati2802 napisał(a):Może i nie jest. Ale ja mam rodzinę 4 osobową 2+2 i dzieci nie narzekają tym bardziej ze są w wieku 16 i 19 lat
Ale za to bagażnik jest bardzo duży 528 l w hatchbacku to naprawdę dużo
No i tutaj jest pies pogrzebany... małe dzieci wezmą rowerek, zabawki, latawiec i inne wynalazki zajmujące dodatkowe miejsce. E klasa w sedanie ma 520l poj. bagażnika.
A poza tym coś nie hallo chyba z rodzajem nadwozia Octavii... Octavia jest liftback'iem nie hatchback. Liftback- nadwozie gdzie tylna szyba jest pod bardziej ostrym kątem i z tyłu wygląda trochę jak sedan, a hachback jest jak Golf, czyli tylna szyba podnoszona razem z klapą i są one w jednej płaszczyźnie prawie pionowej. Dzięki temu Octavia jest dłuższa a załadunek większych przedmiotów jest łatwiejszy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nadwozie [ Dodano: 31 Styczeń 2011, 23:26 ]Killaz napisał(a):Akurat się o to nie martwię, z zawodu jestem mechanikiem, mam szwagra mechatronika, a w razie czego i na stację diagnostyczną pojadę. Chodzi mi raczej jaki samochód wybrać. Ale chyba zdecyduję się na W210 ;] Tylko jaki silnik diesel będzie w jego wypadku najlepszy?
O 220D już pewnie słyszałeś i o sławnym Lucasie, zresztą ten motor jest trochę za słaby do E klasy, jeśli auto do spokojnej jazdy (ale też nie w tempie emeryta) to 290 turbodyzla R5 129KM, spalanie ciut większe od 220D a wyprzedzić już się spokojnie da, a jak coś mocniejszego to 300TD ale ten spali najwięcej oferując najlepsze osiągi.