Rodzinne auto ekonomiczne do 18000 tys

26 Paź 2013, 18:32

Witam serdecznie panie i panowie :D jestem tu nowy i Milo mi się tu pojawić. Przede do rzeczy.

Poszukuje rodzinnego auta do 18000 tys zł. Chciałbym diesla, którego zwolennikiem nigdy nie bylem , ale przy dzisiejszych cenach benzyny to chyba najlepszy wybór?
Co do diesla wiem ze co jakiś czas jest kosztowna wymiana kola dwumasowego lub zamachowego :-). Nie znam się na tym zbyt dobrze. Do tego słyszałem ze jest cos takiego jak filtr cząstek stałych który podobno źle znosi jazdę po mieście? Podobno jakaś Astrę nie ma tego filtra jak i kola dwu masowego. Tak wyczytalem na jakimś forum :-)
Dlatego prosilbym o pomoc w wyborze.

Auta które mnie zainteresowały to na poczatku była to Renault Megane z silnikiem 1.5 DCI. Ponoć bardzo ekonomiczna. Ale niezbyt duże to auto dlatego tez w oko wpadł mi Renault scenic. Widziałem ze ceny plus minus 15 tys za roczniki 2004 i 05.
Wyczytalem również ze forsycfocusy. Z silnikiem 1.6tdci SA malo awaryjne.
Podoba mi się również Citroen Xsara Picasso.

Prosilbym o pomoc które z tych aut było by najlepsze ze wzgledu na ekonomię awaryjność i tanie części. A takze by byl duzy cos w stylu walsnie scenica lub xsary picasso. Podoba mi sie w nich przestronnosc i to ze sie tak wyzej siedzi. Oczywiście czekam również na wasze propozycje. Na co tez mialbym zwrócić uwagę przy zakupie.
Autko chciałbym zeby nie było starsze jak 2004 roK produkcji.
marcin0218
Nowicjusz

Auto: skoda

26 Paź 2013, 19:32

Kup Pan puga 307 kombi lub SW z 2.0 HDI 90KM lub 1.6 HDI 90KM. Taki traktorek, ale jak ucelujesz zadbanego to pojeździsz. W tych wersjach silnika nie ma dwu masy. Jest w ogóle taka stronka gdzie wpisujesz nr VIN i Ci dekoduje całe wyposażenie z jakim auto wyjechało z salonu.
Specyfikacja obejmuje też wtryski jakie ma silnik co w przypadku wtrysków Bosha daje większą pewność na dłuższe użytkowanie. Na forach dedykowanych marce da się znalezc linki.