Rodzinny, ekonomiczny samochód do 9000 zł.

01 Lut 2014, 23:36

Przebiegiem się nie jeździ tylko stanem. Wolałbym kupić auto kręcone niż uderzone i to widać ze dość mocno.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

02 Lut 2014, 10:38

Panowie, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, to chciałbym nadmienić że jak najbardziej szukam samochodu z hakiem :yes: W obecnej sytuacji może być bardzo pomocny.

Natomiast co do samochodu to jako że już pod koniec lutego będzie musiał stać "u mnie", zacząłem brać pod uwagę wersje Hatchback/Liftback. Większy wybór, większe możliwości :D

1. [link do oferty na Allegro wygasł] - na dzień dzisiejszy najbardziej interesuje mnie ten samochód.

2. [link do oferty na Allegro wygasł]

3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - chociaż tutaj próg tez miał swoja historie.


I czy ktoś może mnie utwierdzić w przekonaniu że Avensis I gen. z silnikiem 2.0 D4-D to będzie dobry wybór?


Pozdrawiam
Tonex
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: Sieradz

02 Lut 2014, 10:43

Napisz do użytkownika szybki on ogarnia temat Avensisów.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Lut 2014, 10:45

Tonex napisał(a):I czy ktoś może mnie utwierdzić w przekonaniu że Avensis I gen. z silnikiem 2.0 D4-D to będzie dobry wybór?


W porównaniu do zacnych wynalazków z późniejszych lat produkcji tojek jest super wyborem.
Spalanie 6-7l ON. Mała wrażliwośc na paliwo z małych stacji...
Dwumas co 100tyś. około...zależy od kierownika. Można na spoko wymienić na sztywne koło.
Reszta nie psuje się.
Po pawer box TTE spada spalanie i to sporo :mrgreen:

Zastanów sie też nad 2,0 16v przed liftem również jest bardzo oszczędna.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11039
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lut 2014, 10:50

Dzięki szybki, utwierdziłeś mnie w przekonaniu :D

Zasugerowałeś też silnik benzynowy. Czy mógłbyś napisać jak współpracują one z gazem? Oczywiście mówię tu o konkretnej instalacji a nie za kilkanaście złociszy.
Tonex
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: Sieradz

02 Lut 2014, 11:06

1.Wygląda okej.
2. Ten nie wygląda źle
3. Jeżeli tyle włożył w ten samochód to po co sprzedaje? Próg progiem, więc też coś kręci że bezwypadkowa..
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...

02 Lut 2014, 11:07

2,0 16v oznaczenie FE jes super silnik z czasów jak tojka była na topie bezawaryjności.
Jedzie dosyć szybko, pali 8-10 lpg, ma fajną charakterystykę.
LPG przyjmuje na luzie bez uszczerbku dla silnika.

Ogólnie w Avenach ...
może być problem górnych mocowań amorów co 150-200tyś.km
łożysk przednich w zależności od wysokości krawężnika :D
Trzeba pilnować stanu oleju zawsze musi być na full i trzeba omijać syfy z biedronki.
Po zakupie niech mechanik sprawdzi manszety magla. Potrafią obluzować się.
Co 50tyś.km. będzie słychać łączniki stabilizatora ale nie są drogie.

Pilnuj cen gratów bo są firmy które sztucznie je zawyżają tłumacząc że to jest auto z JP.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11039
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
 
cron