Rodzinny SUV w ostateczności kombi do 70 tyś

20 Paź 2018, 14:01

Witajcie, przeglądam od pewnego czasu samochody w poszukiwaniu czegoś większego niż obecny Peugeot 308. Z żoną postanowiliśmy rozejrzeć się za SUV-em a jeśli nic nie będzie to w ostateczności za kombi.
Samochód będzie głównie używany do jazdy po mieście i co tydzień trasy do 100 km. Kilka razy w roku również dalsze wyjazdy wakacyjne więc dłuższe trasy.
Szukałem głównie modeli nie starszych niż z 2013 roku i do kwoty 70 tyś. W przypadku silnika nie wypowiem się bo jeżdżę dieslem i nie narzekam ale przy obecnych cenach paliwa rozglądam się również za benzyniakiem. Dodatkowo celuję w skrzynię automatyczną ze względu na wygodę. Jestem totalnym laikiem co do samochodów więc głównie wiem to co wyczytam gdzieś oraz usłyszę. Zastanawiałem się nad następującymi modelami:
Hyundai ix35 2,0 diesel o mocy 136KM bądź wersja 184KM (ten samochód jest moim faworytem).
Peugeot 3008 tutaj głównie są silniki 1,6 diesel 120KM i nie wiem czy nie jest to za mała moc na taki samochód. Czy warto szukać 2,0 bo nic nie wiem o tej jednostce.
Ford Escape dokładnie ten tylko nie wiem dlaczego tak tanio, gdzie jest haczyk ([link do oferty na Olx wygasł])
Kia Sportage ciężko coś znaleźć ale wydaje mi się, iż tutaj powinien być większy silnik ze względu na gabaryty. Znalazłem taki tylko czy nie będzie on za duży na moje potrzeby ([link do oferty na Olx wygasł])
Volvo xc60 dokładnie [link do oferty na Olx wygasł]

Czy możecie doradzić coś odnośnie tych samochodów bądź polecić konkretne inne żeby móc się rozglądać trochę dalej niż u siebie w okolicy. Jaki silnik szukać moc itp i na co zwracać uwagę.
Konop90
Obserwowany

20 Paź 2018, 16:02

Proponowałbym Audi Q5.
dergole
Nowicjusz

20 Paź 2018, 18:28

Konop90 napisał(a):Samochód będzie głównie używany do jazdy po mieście i co tydzień trasy do 100 km.

Lepiej sprawdziłby się jednak benzyniak.