bertas007 napisał(a):a jest jakas opcja ze cos z LPG sie dzieje np z reduktorem i to od tego??
Nie specjalnie. Zależy jaka tam jest instalacja. Kiepski gaz może uszkodzić uszczelkę głowicy lub uszczelniacze zaworowe ale to odstawiamy na dalszy plan.
Mechanik zna się na rzeczy. Jeśli po wymianie termostatu, płynu i odpowietrzeniu problem nadal będzie występował nie zdejmujcie od razu głowicy. Poszukajcie nieszczelności w ukł. chłodniczym, potem trzeba ją wyeliminować i znów odpowietrzyć układ. Jeśli nic nie znajdziecie to nie ściągajcie głowicy bez sprawdzenia kompresji silnika.
Osobiście obstawię że wymiana termostatu z porządnym odpowietrzeniem układu zamknie temat. Problem może powrócić w przypadku nie wykrytej nieszczelności - wtedy wystarczy ją wykryć, usunąć i odpowietrzyć układ. Daj znać co i jak. Czekam na znak po wymianie.
Generalnie jeśli przy odpowietrzonym układzie i rozgrzanym silniku wszystkie węże NIE SĄ gorące to znaczy, że termostat jest uszkodzony - zaciął się w pozycji zamkniętej. Należy go wtedy wymienić. Tania sprawa.
Inny samochód i trochę inny problem ale może Ci się przyda (ostatni post):uklad-chlodzenia-ford-escort-vt19497.htmU Ciebie układ się sam NIE ODPOWIETRZA z tego co wiem. Jeśli producent uważa inaczej to przeczytaj co o tym myślę w tamtym temacie...
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.