Rover 420 di utrzymywać czy wyzucić ???

14 Sie 2012, 16:58

Witam, potrzebuję pomocy w ocenieniu czy warto dalej utrzymywać mojego Rovera.
Rover 420 diesel sedan 1997r. mało pali, śliczny jest ale! no właśnie ale, w zeszłym roku zimą miałam straszne problemy z odpalaniem, praktycznie nie jeździłam samochodem w tym czasie. Teraz lato a rover jak się porządnie nagrzeje to ani rusz go nie odpalę trzeba czekać chwile (20minut) aż ochłonie i dopiero mogę go ruszyć. co się okazało pompa wtryskowa nawala poza tym ta duża czarna rura przy silniku. mechanik oscyluje na kwotę 2-3 za pompę (naprawę) chyba ze coś za 700zł ze szrotu. rura czarna chwilowo zaklejona srebrna taśmą ale koszt ponoć 700zł. czy bardziej opłaca się sprzedać na złom a zakupić coś na benzynę? czy zostawić i naprawić bo się opłaca. wizualnie jest zadbany, w środku do poprawek ale jest ładny. nie wiem co lepsze...proszę o pomoc :( aha. nie znam sie na forach proszę nie usuwanie wątku :)
tomtit89
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 04 11 2011
Auto: Rover 420di

14 Sie 2012, 17:13

Lepiej zrobić te naprawy, niż kupować auto, które nie będzie pewne. W końcu po zakupie musisz wydać na początku trochę kasy - kwota podejrzewam, że podobna (rejestracja, ubezpieczenie, olej, rozrząd).
łejn
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: Lbn
Prawo jazdy: 06 01 2010
Auto: Nie mam

14 Sie 2012, 19:19

Ja bym naprawił auto i jeździł .Ale nie dałbym regenerować za 2czy 3 tyś lepiej kupić używkę ze szrotu.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Zanim napiszesz o problemach z LPG - przeczytaj
    Po pierwsze - zimny silnik uruchamiamy na benzynie i dopiero jak temp. cieczy chłodzącej osiągnie około 30 stopni,to przełączamy na gaz.Silnik można uruchamiać od razu na gazie,pod warunkiem,że temp. cieczy chłodzacej ma ...