lintu napisał(a):a 400/45 trapi sporo drobnych usterek (elektryka, nawiewy, klamki) i tych poważniejszych (uszczelka pod głowicą, nietrwałe wtryski, sporo osób narzeka na szybko zużywające się sprzęgło)
Co takiego? O.O
Głupoty!
400/45 po za kompletnym napędem to Honda Civic VI Gen. Wyjeżdzały z tej samej fabryki równo z Hondami w UK!
Kwestia uszczelki pod głowicą dotyczyła TYLKO silników benzynowych z serii K (16 zaworowe 1.4-1.8 ). 2.0 i 2.5 KV6 są niezawodne, tanie w naprawach tylko mają apetyt na paliwo
Diesel 2.0 SDI na układzie wtryskowym Bosha konstrukcja piekielnie trwała, prosta i tania nawet jak na diesla. Jedyna bolączka tego silnika to nagminnie padająca przepływka. Fani marki już dawno rozwiązali problem mapą silnika omijającą przepływomierz (tzw. Flawless). Więc znaleźć trzeba tylko jakiś warsztat albo maniaka z Testbookiem.
Jakie nawiewy? Dmuchawa jest trwała. Egzemplarzy z automatyczną klimatyzacją jak na lekarstwo, bo dopłata była kosmiczna.
Sporo aut krajowych. Niektóre wystawiane 400tki jeszcze na czarnych blachach
Jedyne co mogę doradzić jako były posiadacz to sprawdzić:
- czy podłoga jest sucha z przodu (w tych autach lubią gnić podszybia)
- czy klima jest montowana fabrycznie (NIE U DILERA). Jeśli ma naklejkę "Davia" gdzieś na kompresorze/pod maską to nie kupuj. Części zero do tego wynalazku (cecha aut krajowych)
- czy reflektory są ori i czy sprawne (zamienniki są tragiczne)
A tak to standardowy przegląd sprawności
Autka super. Zwłaszcza z V'kami. Sam szukam 2.5 KV6 Trophy Blue dla żony
Mam dwa egzemplarze upatrzone i czekam, aż właściciele będą sprzedawać