Rozcięta Opona

25 Sie 2014, 11:58

Cześć
wczoraj odwaliłem lipę moim volvo s60 wbiłem się na krawężnik (nie pytajcie jak i tak mi już wystarczająco głupio, zdarza się:) rozciąłem kawałek opony , nie znam się i chce zapytać czy można to jakoś zgrzać wydaje mi się ze nie, ale w dzisiejszych czasach nic nie wiadomo. I jak bardzo niebezpieczna jest jazda z taka opona ?
Dzieki za odpowiedz

ps. po linku lepiej powiekszyc zdjecia

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Arqq
Obserwowany

Prawo jazdy: 26 04 1989
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2014, 23:02

przyszyczypało oponę. jak dla mnie można jeździć (tyle widzę z tych malych zdjęć, bo nie chcą sie powiększyć, a ja nie będę sie rejestrował żebym oglądał jakieś opony....).
Waqa
Początkujący
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 21 06 2008
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Bora i Golf 4
Silnik: AJM, AKQ
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2000

28 Sie 2014, 20:31

Podskocz do kogoś kto się zna na oponach żeby Ci to obejrzał w realu, na zdjęciach nie wygląda strasznie ale często nie musi wyglądać... Lepiej się upewnić i mieć to z bańki.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1993

30 Sie 2014, 11:07

Ja takie uszkodzenia boczne i 'na wylot' naprawiam - tak wiec da się to naprawić na 100% ( z tego co widać nawet nie wybula i trzyma powietrze to już ok) Trzeba tylko odszukać wulkanizację robiącą naprawy "na gorąco" w swoim mieście - a profilaktycznie na już - zamienić tą prawą przednią oponę z prawą tylną - jeśli jest taka sama...
Koszt takiej usługi nie powinien przekraczać 50zł jeśli by miało to być samo wypalenie bez wkładu wew.