Rozladowany akumulator PILNE!!

06 Lip 2011, 21:37

Witam :) Mam bardzo wazne pytanie , nie znalazlem podobnego na tym forum a jezeli jest to przepraszam za gapiostwo , ale do rzeczy:

Mam w swojej 306-tce akumulator kupiony w marcu wiec jest prawie nowy , niestety przez moja glupote i nieuwage rozladowalem go calkowicie ( nie dzialaja nawet swiatla awaryjne) . Samochod przez 1,5 tygodnia stal nieodpalany poniewaz zerwala mi sie linka od sprzegla a na dodatek radio samochodowe bylo caly czas w stanie " czuwania" ... Czy ten akumulatorek moge naladowac by smigal jak wczesniej ? jezeli tak to ile to bedzie trwalo ? pozdrawiam prosze o jakies rady
nirvana28
Nowicjusz

Miejscowość: W-wa

07 Lip 2011, 07:11

mam nadzieję że będzie ci ten akumulatorek działał.naladuj go całą moc prądem 1/10 jego pojemności i sprawdź.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

07 Lip 2011, 10:14

a przez jaki czas go mniej wiecej ladowac?
nirvana28
Nowicjusz

Miejscowość: W-wa

07 Lip 2011, 12:31

12godzin.nowe prostowniki mają zabezpieczenie przed przeladowaniem także jak się naladuje to już nie będzie lądował tylko podtrzymywał napięcie.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kurs prawa jazdy – najpierw badanie, potem szkolenie