REKLAMA
Właśnie się zaczyna!! Jesteśmy jedynym państwem (nie licząc Brazylii z Chevroletem Vectra), które produkuje to auto. Co do silnikow, to dostępne będą 4 oplowskie jednostki. 1,6/115, 1,8/140, 1,3cdti/90 i 1,7cdti/100. Szkoda, że nie ma dostępu do mocniejszego diesla 1,9cdti/120... Ale czas może tu coś zmienić. Nasza Astra opiera się o wcześniej wspomnianego przeze mnie brazylijskiego Chevroleta Vectrę. Sama nazwa mówi o tym, jak to auto nawiązuje rozmiarem do klasy średniej. U nas nazywa się Astra, lecz z powodzeniem może pełnić rolę służbowej limuzynki. Będą 3 wersje wyposażenia: Essentia, Enjoy i Cosmo i..., cała masa opcji, które pozwolą zrobić z tego auta coś trochę luksusowego. Ceny startują od 63 tysięcy za 1,6 Essentia. Aha, a co do podstawowej wersji to ma ona ABS, CBC (do hamowania na zakrętach), 4 airbagi, elektryczne szyby z przodu i centralny zamek.
A poniżej brazylijski bliźniak