Rysy-jak zabezpieczyć/zatuszować.

06 Maj 2014, 20:06

Witam, mam 2 poważniejsze rysy (otarcie z betonową ścianą), nie wyglądają mimo wszystko na jakieś bardzo głębokie.
Jestem laikiem w takich sprawach, a mechanik pewnie ściągnie wiele pieniędzy stąd moje pytanie:
jak i czym postarać się usunąć owe rysy?
Właściwie to nawet nie wiem czy jest to rysa do podkładu czy głębsza, nie wiem jak wygląda/jaki kolor ma podkład lakierniczy.
Zamówiłem już pastę polerską farecla g3 i mam zamiar dokładnie umyć rysy i wypolerować, ale wolę upewnić się, czy niczego nie spieprzę taką praktyką i czy dobrze mam zamiar się za to wziąć.
lucek000
Nowicjusz

Auto: Audi A3 1996
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

06 Maj 2014, 22:24

Przejedż palcem po rysie. Jeśli wyczujesz że jest wklęsła to farecla Ci nie pomoże.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi

06 Maj 2014, 23:44

To co z tym zrobić?
Dzięki za odpowiedź
lucek000
Nowicjusz

Auto: Audi A3 1996
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1996

30 Maj 2014, 19:03

No cięzko będzie :) przy lekkiej niegłębokiej rysie możesz walczyć z nią pastami takimi jak np.tempo, które mają drobniutki środek ścierny, który może zamaskuje te uszkodzenia, jeżeli to nie pomoże niestety tylko malowanie ci zostaje :(
gero242
Początkujący

Prawo jazdy: 09 04 1990
Auto: Audi A4

02 Cze 2014, 01:20

W sklepie lakierniczym poproś o dobranie lakieru do zaprawek dokładnie pod kod twojego lakieru.

Lakier ten to gotowa mieszanina bazy (kolor) z bezbarwym (połysk) i utwardzaczem.

Lakier nanosi sie małym pedzelkiem (1-2mm), jak żona/dziewczyna maluje paznokcie, to może mieć większe doświadczenie :D :naughty: