S-Max II czy Citroen C4 Grand Picasso II?

14 Lut 2020, 09:14

Czyli rozrząd wymieniony,zaleca się co 150 tyś km,ważne by auto było bezwypadkowe,głowną przyczyną prpblemów z elektryką i elektroniką jest powypadkowa przeszłość.z autami bez kontaktów płciowych różnej orientacji, nie ma problemów.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8615
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

14 Lut 2020, 10:10

A co ma powypadkowa przeszłość do elektryki? Francuzy takie są i koniec kropka a nie zwalanie na wypadki.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16735
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Lut 2020, 10:35

PhantomASA1 napisał(a):głowną przyczyną prpblemów z elektryką i elektroniką jest powypadkowa przeszłość.z autami bez kontaktów płciowych różnej orientacji, nie ma problemów.

Tu nie chodzi o wypadkowość tylko o magneti szitelli czyli jak to Panowie od elektro mechaniki powiedzieli "gdyby ta firma zabrała się za lotnictwo to ludzie przestali by latać" :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11070
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Lut 2020, 16:33

Nie,to nie chodzi akurat o to,przy uderzeniach lecą zazwyczaj zaczepy podzespołów elektronicznych,naturalnie nie zawsze i nie wszystkie,tyczy się to nie tylko tego modelu,to bardzo grożne zwłaszcza we współczesnych autach,układ elektroniczny,który działa normalnie może pod wpływem wstrząsów z czasem stracić zdolności komunikacji między sterownikami,np.auto nagle zgaśnie na drodze.Jest to grożne,gdy wymieniałem górny wahacz w swoim aucie,a żaden mechanik nie chciał się tego podjąć,potem zrozumiałem dlaczego,by dostać się do nakrętki śruby mocującej do korpusu musiałem przesunąć grzbiet obudowy komputera oraz sterowników,zrobiło trach ,urwało się mocowanie puchy do budy,tak zostawiłem,po pewnym czasie,nie tak szybko przestały mi działać:centralny zamek,podnoszenie i opuszczanie szyb,ogrzewanie tylnej szyby oraz opuszczanie zagłówków,ryglowanie drzwi ze srodka przyciskiem.Zadzwoniłem do znajomego z ASO MB z pytaniem co mogło nawalić,gdyż ja o elektronice nie mam bladego,poradził mi,iż pierwszym podejrzanym jest utrata komunikacji modułu komfortu,sprawdziłem,wtyczka była wpięta prawidłowo,jeśli tak to spróbuj mocno docisnąć ją na samym dole,tak zrobiłem i wszystko zaczęło działać,nawt nie poczułem kliknięcia,niczego.To o to chodzi.Od razu porządnie skleiłem mocowanie obudowy ,teraz ani drgnie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8615
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rajdowe Mitsubishi L200
    Pojazd za kierownicą którego ściga się w tym roku załoga Adam Małysz/Rafał Marton został przygotowany przez zespół fabryczny Mitsubishi Ralliart w klasie T1.1 - samochody prototypowe napędzane silnikiem benzynowym. ...