Saab 9-3 vs Audi A4 B6 vs BMW e87a vs ???

10 Kwi 2018, 21:54

Witam. Muszę pilnie kupić auto i mam już mętlik od tego przeglądania ogłoszeń :) Na samochód chcę przeznaczyć 20 tys, jeśli będzie warto to dorzucę 2-3 tys. Bardzo podobają mi się Saaby 9-3 (oczywiście przedliftowe, na poliftowy raczej nie ten budżet) ale boję się trochę tego auta, nie wiem jak z awaryjnością, częściami. BMW e87 rozważałem na samym początku, ale znajomy odradził mi że drogi serwis i się nie opłaca - prawda to? Brałem również pod uwagę Audi A3 8P z silnikiem 1.6, ale z tego co widzę to muł i dużo pali - to już z tym spalaniem wolę większy silnik, bardziej dynamiczny. Najrozsądniejszym wyborem byłoby A4 B6 1.8t (tak mi się przynajmniej wydaje), ale jednak ciężko o ładny egzemplarz. A może macie inne propozycje? Szukam rzecz jasna mało awaryjnego auta, dynamicznego, z namiastką sportowego charakteru, w benzynie (chciałbym mieć możliwość zamontowania instalacji lpg - w razie potrzeby). Dodam, że chyba najbardziej by mi odpowiadało e87, ładny i w miarę świeży. Tylko jak z tą awaryjnością?

Chciałbym również prosić Was opinię o tych autkach z mojej okolicy, które zwróciły moją uwagę:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Mefisto
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: civic

01 Maj 2018, 17:48

Witam!
Ciężko doradzić, bo zawsze mam taki sam problem jak Ty. Naczytam się, a później mętlik w głowie.
W sumie Twój post należy potraktować jak swego rodzaju ogłoszenie. Może ktoś z tutejszego forum ma na sprzedasz coś co spełniałoby Twoje oczekiwania.
Co do drogiego serwisu BMW... i tak i nie. Jeśli ktoś kupuje nowe BMW, to nie powie że serwis drogi, bo z założenia samochód jest drogi. Drogi może być dla następnych nabywców. Po prostu loteria. A do tego w Polsce.
A może lepiej dać sobie spokój z tym sportowym zacięciem. Na to miejsce kupić coś nowszego?
Rexman
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Mała
Prawo jazdy: 22 02 1979
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw F11
Silnik: M57 D30 313KM.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...