Samochód 20-25tys +/-

11 Sty 2022, 19:08

Cześć, poszukuje auta w przedziale cenowym 20-25 tys, budżet mogę lekko nagiąć powiedzmy do 27 tys jeżeli będzie trzeba.

Niestety nie znam się na motoryzacji, dlatego nie wiem co wybrać, moje wymagania co do auta:

-Najlepiej jak to będzie sedan lub jakiś hatchback
- Nie musi być w nim jakoś mega dużo miejsca ale też zeby było po prostu wygodnie
-Żeby miał trochę mocy, nie musi być to 400koni ale żeby nie wyprzedzał ciężarówki 5 minut.

Autem nie będę jeździł jakoś dużo, raz/dwa razy w miesiącu trasa 180 km w jedną stronę oraz 90km czyli razem 460km miesięcznie około + jazda do sklepu po zakupy i inne podobne rzeczy, w wakacje może jakiś wyjazd w polsce.

Benzyna/diesel? Tego nie wiem co jest lepsze

Najbardziej podoba mi się BMW e90, po prostu bardzo mi się podobają te auta i zawsze chciałem taki mieć, dlatego znalazłem e90 w ogłoszeniach, ceny mi odpowiadają, jednak podobno jest to auto dość awaryjne. Sprawdzałem ogłoszenia od osób prywatnych wersji po liftowej z 2009roku, trafiały się też 2010-2011 maks

Czy w tej cenie (25k + ) da się znaleźć dobry egzemplarz tego samochodu który na start nie pochłonie mnie 10k? (Mam pieniądze na jakiś podstawowy serwis auta które kupie ale bez przesady) Jestem świadomy że każde auto trzeba będzie serwisować i taki mam zamiar, robić wszystko na czas w aucie które wybiorę. Zapraszam do normalnej dyskusji na temat tego auta jak i po prostu podania jakiś innych typów zamiast tego bmw jeżeli nie jest to odpowiedni samochód w tej kwocie. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi ;)
stnk
Nowicjusz

11 Sty 2022, 22:33

Temat wałkowany w ostatnim miesiącu wiele razy. Polecam czytankę. Jeśli chcesz "argumentów" przeciwko by tylko potwierdzić swoją fantazję, w duchu efektu potwierdzenia, to kupuj E90 i załóż kanał na youtube z vlogami ze swojego osobistego dramatu w 4ech aktach.