Samochód 30-35 tys.

27 Paź 2009, 12:32

Witam,
Panowie kieruje do Was dwa pytania, jako że chciały poznać zdanie bardziej doświadczonych kierowców. Z góry przepraszam, jeśli był już podobny temat - nie znalazłem nic co by rozwiązało mój problem.

Posiadam 30 000 - 35 000 tysięcy na swój pierwszy samochód - tak, tak.. wiem, że to pierwszy i nie powinienem w niego dużo inwestować, ale przymknijmy oko na tą kwestię.
Jako iż jestem jedynym kierowcą w swojej rodzinie potrzebuję samochodu rodzinnego, który świetnie będzie spisywał się na drodze. Auto musi być przede wszystkim bezpieczne, oszczędne i solidne. Dosyć poważnie myślę o kilku modelach:

- Opel VECTRA 2
- Ford Focus
- Opel Astra 2
- Skoda SuperB

Moim zdaniem najodpowiedniejszy były model Skody, ale obawiam się, że za takie pieniądze nie kupię samochodu w dobrym stanie. Opel Vectra ma niezłe wyposażenie i niezłą linię. Interesuje mnie sedana.

Jakieś inne propozycję? Porady? Byłym wdzięczny.

ps. Żeby nie zaśmiecać forum, zapytam w tym temacie.

Ile pieniędzy należy poświecić na opłaty związane z kupnem swojego pierwszego samochodu? Podatek, zarejestrowanie, składki etc.
Kumpel twierdzi, że będę musiał włożyć w same papierki ok 4-5 tysięcy złoty.
Ostatnio edytowany przez Haturi, 27 Paź 2009, 19:18, edytowano w sumie 1 raz
Haturi
Nowicjusz

Miejscowość: Będzin

27 Paź 2009, 12:52

Za 30-35 tyś zł to Focus ale 2 generacji. Astrę 2 i Vectrę B wogóle bym odpuścił bo to technologia z połowy lat 90-tych. Superb spoko ale czy aż tak duża ta Twoja rodzina, żeby na 1 auto kupować takiego klamota?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

27 Paź 2009, 14:16

Jeszcze jedno pytanie.

Czy to prawda, że Opel Vectra 2.2 wypuszczone w latach 2004-2006 jest wadliwy? Znajomy miał i musiał wymieniać silnik, podobo często są takie jaja.