Witam. Jako, że moje auto ma juz swoje lata zastanawiam sie nad kupnem auta – najlepiej SUVa. Kwota jaka mam do wydania to okolice 80000-90000. Auto musi być nowe. Jako, że mieszkam dośc blisko gór w zimie dość często wyjeżdzam na narty i z tego powodu dość poważnie zastanawiam się nad napędem na 4 łapy. Ostatnio moim Golfem nie potrafiłem wyjechać na hotelowy parking. Mimo sypania piaskiem, pchania itp. Po prostu sie nie dało. Za to obok mnie bez problemu wjechał Qashqai 4x4.
A samochody jakie rozważam to m.in
Nissan Qashqai
Nowa Kia Sportage
Hyundai ix35
Mitsubishi ASX tu jednak nie podoba mi sie diesel (zawiera m.in filtr DPF)
Ford Kuga
Subaru Forester
Jakiś sedan z 4wd.
Minusami Kii i Hyundaia jest też brak stałego napędu na 4 koła. Jest on niestety ttylko dolaczany. Jak ma się to do jazdy w warunkach deszczowych na autostradzie? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim napędem a 2WD? Czy lepiej odpuscić sobie naped 4x4. Za pomoc z góry dziekuję.
Ostatnio edytowany przez Libre, 22 Lis 2010, 15:48, edytowano w sumie 1 raz
moim zdaniem miałeś opony nie teges nawet napęd by ci nic nie pomógł a co do wymienionych, dorzuć sobie do stawki Tuscona jest na prawde fajny, i dołączany napęd nie ustępuje niczym, poza tym, w suche dni jest oszczędniejszy jadąc na 4x2
Tucson wizualnie niezbyt mi sie podoba. Do swoich propozycji dodam jeszcze Forda Kuge oraz Subaru Forestera. Ciekawe jak to jest z kosztami utrzymania takiego Forestera.
A ja wybrałbym niezawodnego Nissan Qashqai,który wg mnie pod względem wizualnym jak i technicznym prezentuje sie zdecydowanie najlepiej. Miałem przyjemnosc jechac tym samochodem i wrażenia jak najbardziej pozytywne,w 100% spełnia Twoje wymagania.
Na wybojach przede wszystkim płynnie Jeśli kierowca znajdzie się na jezdni o nawierzchni nierównej, zniszczonej czy po prostu na polnej drodze pełnej wybojów, powinien przede wszystkim zastanowić się, czy do celu może dojechać inną trasą. Gdy nie ...
Strefa zamieszkania i ograniczenie do 30km/h - bezpieczniej? Badania przeprowadzone w Holandii pokazały, że zamiana obszaru zabudowanego, w którym obowiązuje limit prędkości do 50 km/h na strefę zamieszkania (30 km/h) zmniejsza liczbę wypadków średnio o 25%. Niezbędne ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.