neotorrent napisał(a):No i na końcu VW zawsze myślałem że maja niezniszczalne silniki i to dobre samochody, ale ostatnio usłyszałem że roczniki dostępne w Tym przedziale cenowym wysiadają i robią się skarbonką. Czy to prawda?
to nie ze względu na roczniki, tylko na tragiczne zajmowanie się nimi przez włąścicieli,
dziwnym trafem miałem kilka golfów, psuły sie w granicach przyzwoitośći, przy czym robiły po 60-80kkm rocznie, w większości benzyna z LPG, to dobre, mocne, tanie w utrzymaniu auta, z dobrze dobraną instalacją (niekoniecznie wtrysk) 2,0 GTI spala w granicach 8,5-9 litra na 100km LPG a to nie dość że jest czym wygodnie poijeździć to jeszcze taniej niż w dieslu
za 5 trudno ustrzelic fajną 3, ale jak poszukasz to znajdziesz nie "tuningowanego" nie tkniętego ręką matoła
![Mr. Green :mrgreen:]()
rozumiem że jesteś młody i obawiasz się OC za duży silnik
![Wink :wink:]()
jedno co moge poradzić nie kupuj 1,4 w golfie ani 1.0 w polówce ani żadnego z tych aut z silnikiem diesla bez turbiny,
jeśli chcesz jakiegoś japońca to oprócz hondy popatrz za suzuki swift
![Wink :wink:]()
bardzo przyjemne autko, a można go wyjąć nawet i za 2-3 tysie w dobrym stanie