yyy napisał(a): Serwis jak połączenie klasy premium i japońskiej drożyzny?
trudno się z Tobą dyskutuje bo piszesz nazwijmy to delikatnie nie mądre slogany... tzw. głupotki.
yyy napisał(a):spalanie rzędu 13l w mieście, przy 9.5 do setki?
Ale Ty sam zaprzeczasz sobie bo twierdzisz że nie potrzebujesz osiągów a później wyłuszczasz że IS ma tylko 9,5s. więc dlatego Ci go zaproponowałem. 13l jak już zrobisz w ISku to znaczy ze pozostałymi zrobisz podobny wynik jadąc równie szybko.
Proponowałem Ci auto które super się prowadzi, jest komfortowe i się nie psuje.
Co do części to nie wiem o jakiej drożyźnie mówisz ale cena jest w 100% adekwatna do jakości.
Dam Ci proste porównanie:
kompletny silnik do ISa to 800zł a do celiny ts 6500zł, skrzynia biegów manual do ISa 200zł mega drożyzna
, nowe sprzęgło aisin komplet 600zł, dyfer tył 150zł, kompletny rozrząd nowy 600zł, mam Ci dalej wymieniać te drożyzny...?
yyy napisał(a):Nie szukam auta na rok, raczej na jakieś 5-10. Więc z pewnością kilka awarii przejdę. Szczególnie w 15-letnim aucie.
No to bierze się auto które się nie psuje a nie podniecasz się że za amory zapłacisz 50zł taniej niż do innej marki.
W ISku po 15latach koszty serwisu spokojnie porównasz do jazdy super tanim TDI a jak Cię drażni spalanie to zainstalujesz LPG. No i dla Twojej wiadomości jak znowu coś wymyślisz o nie przyjmowaniu LPG to znam sztuki które z dołożonym turbo do seryjnego ISa miały LPG i scigały się na torze...z przebiegami ponad 300tyś.km.