Samochód do 10tys. PLN

28 Lut 2009, 16:42

Witam wszystkich serdecznie i prosze o pomoc w doborze auta lub ewentualnym komentowaniu ich.

Interesuja mnie glownie sedany, choc moze byc hatchback.
Moje propozycje to: Opel Vectra B, Omega B, Astra II [hatchback], Honda Accord, wszystko z rocznikiem 97+.

Jakie sa wasze propozycje? Dzis latalem po komisach [dosc krotko] i znalazlem Astre II, 1.7 diesel, 00r. 180tys. km za 10,500zl [choc widac bylo, ze byla puknieta lekko z przodu, ale mysle, ze udaloby mi sie wytargowac nizsza cene].

A moze macie jakies inne typy marek, jestem otwarty na propozycje. Na koniec dodam, ze jestem mlodym kierowca, a auto bedzie pierwsze w rodzinie i preferuje raczej na benzyne, no i zamieszkuje Szczecin.
Z gory dzieki ;).
Link
Nowicjusz

28 Lut 2009, 16:51

co do Astry to bedzie ciezko znalesc nie zajechany egzemplarz do 10k, Vectra za 10k masz spokojnie rok 97 a nawet moze sie trafic 98 ale to juz moze byc wyklepany albo co inne,od siebie dorzucil bym [link do oferty na Allegro wygasł] albo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Lut 2009, 17:03

Nad roverami tez myslalem, wyglada calkiem sensownie, ale jak jest z czesciami w Polsce? Nie widuje go zbyt czesto na ulicach, a awaryjnosc ?
A co myslicie o mercach?
Link
Nowicjusz

28 Lut 2009, 17:09